Kon het niet laten om een "teaser" te plaatsen.

Was net ff teveel schot voor open doel. hihihi.
Ben wel benieuwd of de behandeling al uitgevoerd is, en of Ron daarna merkbaar verschil ziet, of merkt wanneer hij de auto zelf wast....Roy RS schreef:De chief van master care belde vanochtend direct op naar aanleiding van mijn email, uitkomst is dat hij hem zelf wil gummen (?) en opnieuw behandelen.(...)
Ik ook!JP schreef:Ben wel benieuwd of de behandeling al uitgevoerd is, en of Ron daarna merkbaar verschil ziet, of merkt wanneer hij de auto zelf wast....Roy RS schreef:De chief van master care belde vanochtend direct op naar aanleiding van mijn email, uitkomst is dat hij hem zelf wil gummen (?) en opnieuw behandelen.(...)
@audi6, als ik nu continue aan het "spammen" ben, mag je recht van spreken hebben. Je tweeledige reactie voor en na mijn opmerking is wel heel erg tegenstrijdig.Audi6 schreef:Vind het niet gepast om reclame voor je eigen bedrijf te maken in dit topic.
Roy RS schreef:gisteren is de Dacia opnieuw behandelt door Ramon van Master care, nu is hij zo glad als een spiegel en vanochtend was onze auto de enige nattein de hele straat, met mooie ronde druppeltjes, zo zie ik het graag.
Hij heeft een goeie klus afgeleverd zonder de dealer af te vallen en goede tips gegeven over het onderhouden van de lak. Erg tevreden al met al. Zo zouden meer bedrijven zich moeten gedragen, gewoon een goed product af willen leveren.
Uit je reactie blijkt dat de dealer dan die behandeling uitvoert in opdracht van Mastercare ?Hij heeft een goeie klus afgeleverd zonder de dealer af te vallen en goede tips gegeven over het onderhouden van de lak.
Even snel via de telefoon?allen schreef:Mood day get zo is opgelost Roy.
zie de typ en spelfoutjes die allen maakte... zijn typisch de foutjes die je maakt op je telefoontoestenbordRoy RS schreef:Ik volg het niet meer...
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, k33z, RJK, Will F. en 3 gasten