Lol. Welke heb je gekocht?dvh schreef:Lagen wel wat aantrekkelijk geprijsde horloges bij S&C... Die zien we binnenkort weer terug op MP voor wat meer :*-)

Lol. Welke heb je gekocht?dvh schreef:Lagen wel wat aantrekkelijk geprijsde horloges bij S&C... Die zien we binnenkort weer terug op MP voor wat meer :*-)
dvh schreef:Mijn ISIS vlag bedoel je?
Hoezo?
MParallel schreef:Precies, een klok in een kluis hebben liggen is hetzelfde als de klok niet hebben.
Het ligt natuurlijk ook aan de grootte van je portemonnee. Ik zou het hartstikke mooi vinden om een keer een Rolex te kopen en die te dragen, en wellicht na te laten aan mijn zoon later (nu dient de Omega SMP dat doel)...Maar op een moment dat je genoeg cash hebt om 5 Rolexen aan te schaffen als investering, kijk je op een hele andere manier naar horloges. Ik lees vaak zat over mensen met genoeg centen op de bank en een dikke auto voor de deur, die horloges als investering kopen. Best een slimme en redelijk veilige belegging lijkt me.dvh schreef:Ja en Nee.
Sommige mensen kopen horloges voor andere redenen dan het dragen.
Zeker bij de gangbare Rolexen is dat een stabiele en zekere investering gebleken.
Zie het als aandelen. Maar dan met een tastbaar goed.
Die zijn er toch echtIk lees echter nooit over iemand die van z'n zuur verdiende spaarcentjes een mooie Rolex kan kopen en die in de kluis legt, hopende dat ie meer waard wordt. Dat is wel het gros van de mensen natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten