Zo, de velgen met banden voor zijn nu opnieuw gebalanceerd, maar dan via een meer speciale bij de BMW dealer, die kan ook wat roadwerk oid bekijken qua druk ofzo.
Daar kunnen ze ook de band zelf testen of die wel goed is, vaak nieuw af fabriek nog met fouten oid, anyways, Linksvoor was 105 en door de band 35 graden oid te verdraaien naar 95 gebracht, hoe lager hoe beter.
Maar rechtsvoor was 250...terwijl de (nwe) velg echt 100% recht is (kunnen ze ook meten en je kon het zien) dus daar de band wat verdraaien ten opzichte van bv ventiel oid, gaat dan niet werken.
Dus die Hankook Ventus S1 Evo 2 (nwe) band RV is het probleem schijnbaar, hij zei, dat hun dat vaker hebben met nwe banden, dan komen klanten terug met normaal gebalanceerde banden (ook daar) nieuw geleverd door hen, maar met trilling klachten tijdens rijden, terwijl het op het apparaat goed is met alleen normaal balanceren dus niet dat uitgebreide programma.
Dan halen ze die band eraf en gaat terug naar leverancier met dat rapport en krijgen ze een nwe daarvoor terug die ze dan wel uitgebreid testen of die wel goed is afgeleverd.
Nu heb ik net dus maar een mail verstuurd, al heb ik dat rapport niet er bij, die machine was al uit en dachten ze bij de balie aan, die waren ook benieuwd waar het nu zat, en zeiden dat ik dat zeker moet doen, hun doen dat regelmatig met nwe banden met te grote afwijkingen
En ow, heb meteen APK laten doen, dat zat er ook aan te komen in November,
goedgekeurd en kan nu weer tot 21-11-2017
Voor de eventuele koper, dus met verse APK