335i vs M3 acceleratie discussie
- Macboy
- Joop
Ook de buitenkant is anders gestyled, bijvoorbeeld de M3-E36 sedan heeft dezelfde zijskirts als de normale E36 sedan; sedan heeft ook de extra lip onder de voorbumper niet die de coupe wel had.Bert ///M3 schreef:Zal deels aan het uitrustingsniveau liggen.
Bij de E36 M3 sedan bijvoorbeeld werd geen apart interieur geleverd zoals de sportstoelen in de E36 M3 coupe.
- Downforce Dennis
bij de E36 heeft dit niets met uitrustingsniveau te maken, eerder het profileren van de wagen in het segment. De M3 sedan moest gewoon een meer integere look krijgen. Een soort van wolf in schaapskleren verhaal. Geen opzichtige sideskirts, geen polyesteren garnituur. Gewoon een strak sturende auto met een dikke motor met het uiterlijk van een 318i.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nu ben ik verre van een sportief ingestelde rijder, Joop, dus rij ik E90 ipv E92 omdat een zekere Andy P uit Engeland dat ook doet. De marketing heeft mij ook te pakken.Hij deed dat nogal goed is mij verteld..Alleen lijkt de wagen alleen qua body een beetje op die van mij zag ik op verschillende foto's. Ben er weer ingetrapt.
Neh, ik vind de sedan gewoon stoerder zoals ik 'm heb, de coupe Beverly Hills/Monaco/PC Hooft achtiger, exclusiever, chiquer(?).
E90 is een rustig massief blok op 4 wielen zoals ik 'm heb, wolf in schaapskleren oid...onopvallend netjes.
Neh, ik vind de sedan gewoon stoerder zoals ik 'm heb, de coupe Beverly Hills/Monaco/PC Hooft achtiger, exclusiever, chiquer(?).
E90 is een rustig massief blok op 4 wielen zoals ik 'm heb, wolf in schaapskleren oid...onopvallend netjes.
- Joop

'k Wil zeker niet in E90post draadjes verzanden welke is nu mooier coupe of sedan. Ieder zijn eigen ding/smaak.
Overigens is de sedan noodgedwongen de WTCC-auto omdat deze immers als eerste op de markt kwam... Verschil in torsie stijfheid zal er nauwelijks zijn. Het voordeel met de sedan is dat je de auto een stuk gemakkelijk lichter kan maken dan de coupe. Je hebt namelijk onder andere 4 portieren ipv van 2, en 4 stukken tupperware wegen nu eenmaal minder dan 2 tupperware portieren en de rest in blik laten. Overigens is er al een homologatiemodel van de 3er sedan gemaakt, waarom weer opnieuw met een homologatiemodel van de 3er coupe komen die voor het straatwerk nauwelijks tot niets extra brengt. Extra kostenpost voor BMW waar ze uiteindelijk geen stuiver aan over houden. Handige jongens die Marketingboys. Meest logische keus dus de sedan.
Die Andy weet wel hoe die boot over het circuit krijgt, alleen dit seizoen lijkt het gaspedaal nog niet echt te vinden.
- Downforce Dennis
- RVV
leuke optie RobinRobin schreef:Nu ben ik verre van een sportief ingestelde rijder, Joop, dus rij ik E90 ipv E92 omdat een zekere Andy P uit Engeland dat ook doet. De marketing heeft mij ook te pakken.Hij deed dat nogal goed is mij verteld..Alleen lijkt de wagen alleen qua body een beetje op die van mij zag ik op verschillende foto's. Ben er weer ingetrapt.

[img:1024:768]http://www.racegarage.it/download/foto/ ... URS/25.JPG[/img]
-
-
De E90 sedan is gekozen voor de WTCC, omdat die auto de meest verkochte bmw is en de cashcow van bmw is. En is niet speciaal gekozen, omdat het de beste auto zou zijn voor de WTCC.
Het wordt marketing technisch gekozen en niet auto technisch. Wil niet zeggen dat ie slecht is voordat iedereen weer op de achterste poten staat.
Het wordt marketing technisch gekozen en niet auto technisch. Wil niet zeggen dat ie slecht is voordat iedereen weer op de achterste poten staat.
- RVV
klopt bij sohosted slaat de stoom uit de servers
[img::]http://www.woudagemaal.nl/files/1347/DS ... -stoom.jpg[/img]

[img::]http://www.woudagemaal.nl/files/1347/DS ... -stoom.jpg[/img]
- RVV
klopt bij sohosted slaat de stoom uit de servers
[img:600:487]http://www.woudagemaal.nl/files/1347/DS ... -stoom.jpg[/img]

[img:600:487]http://www.woudagemaal.nl/files/1347/DS ... -stoom.jpg[/img]