"Maar goed, bij een jonge moderne auto kun je ook tegen behoorlijke kosten aanlopen"
Gelukkig lease maar de eerste V221 ( da's de interne benaming voor een lange S
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) die ik in 06-2006 afgeleverd kreeg heeft in 3,5 jaar tijd een C320 met alle opties aan onderhoud en reparaties gekost. Bij 150k km ging de auto nog voor reparatie terug naar de fabriek. Dat gedoe duurde overigens bijna 4 maanden,leenauto was een vrijwel nieuwe V221 benzine met zo'n 20k op de teller, ik reed er 40 k bij..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Een doorslaand succes voor de importeur.
De auto rijdt nog steeds rond.( 22-SX-XT)
De opvolger heeft maar kort het spelletje meegespeeld, die ging na 1,5 jaar terug naar de importeur omdat het ding een aantal terugkerende storingen had waardoor de bedrijfszekerheid in het geding kwam . En werd uiteindelijk teruggehaald door de fabriek( kenteken staat niet meer in het bestand)
Mocht wat anders uitzoeken, de achterbanker wilde graag 4-wielaandrijving( moest 1x uit de auto in de sneeuw om een setje te geven
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) en het werd een V221 S350 cdi 4matic.
Nou dat heeft ie geweten
Reed veel in Amsterdam rond, kuilen, drempels, putten, een keertje een rondje gereden en je weet wat ik bedoel.
Intelligent 4matic systeem dacht op een gegeven moment dat ik offroad reed( snelheid icm veerbeweging) en zette dan automatisch de vering een tandje( of meerdere tandjes, zeg maar een compleet gebit) strakker .
Commentaar van de achterbank, op naar de dealer, vervolgens importeur en uiteindelijk via de VAE een oplossing gevonden.
Die ook maar tijdelijk werkte
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uiteindelijk kreeg ik een achterbanker die alleen maar snelweg wwverkeer had en de auto prima beviel.
Maar dat geintje heeft in 2 jaar tijd 30k gekost.
De auto is afgelopen januari geëxporteerd, ik mocht er toch niet meer mee rijden.
Eigenlijk is het nieuw ook niks
![Fluitend :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)