Ik was destijds 2005 oid men auto ook iets van 3 maand kwijt

Tja.. Macboy gebeld, maar die was op vakantie:)Fasteddie2 schreef:Robin, jij 3 weken ?...pittig !
In mijn geval vorige week 65+ te hard...Macboy ingeschakeld en morgen weer rijden !...had letterlijk blaren van het vele lopen....
Macboy does it again !!!....
Klopt dit qua massa etc? 5 lbs/pounds per spacer?spacers are unnecessary....unless you want to add unsprung weight to a car....you might think 5 pounds per spacer is nothing until you realize that adding 1 lb of unsprung weight is the equivalent to adding 7 pounds of sprung weight.
5 X 4 = 20
20 X 7 = 140 lb
So the car will feel like it is 140 lbs heavier....that's about all spacers do.
Say no to spacers!!!
Vooral dat laatste. Ik werd eens aangehouden op de A7, agent op oudere leeftijd in een onopvallende dienstwagen. Reed rond de 180. Die onopvallende dienstwagens hebben geen video aan boord, maar wel allemaal een ijktabel voor de teller. Praatje met de man staan maken, hij zegt "Je hebt er een leuke auto voor en je doet verder niks, geen kleven oid. Maar hou het de volgende keer even iets meer binnen de perken, als je nou 160 reed dan had ik er niet eens wat aan gedaan maar dit is iets te gek." Afgemaakt op 169 waar je 120 mocht ivm teller correctie enz.Robin schreef:Tja.. Macboy gebeld, maar die was op vakantie:)Fasteddie2 schreef:Robin, jij 3 weken ?...pittig !
In mijn geval vorige week 65+ te hard...Macboy ingeschakeld en morgen weer rijden !...had letterlijk blaren van het vele lopen....
Macboy does it again !!!....
Dus dat moest ik even ergens anders regelen en heeft goed uitgepakt.
Kijk, er zijn verschillende soorten rijders die 't rbw kwijtraken. Wegpiraten, agressievelingen bij aanhouding, drankrijders, recidivisten, bebouwdekom idioten, of 'n mix daarvan. Maar ook tamme kanaries die even gasgeven, niet opletten(900m kijken is niet mogelijk, lasergun pakt die afstand) en in 't algemeen niet hard rijden. Zal raar klinken, maar ik hoor bij de tamme kanaries in 't algemeen:)
Ik praat 't niet goed wettelijk etc, maar 't was dikke pech. Bracht ook geen verkeer in gevaar. Dat zei de agent ook al. Speelt wel mee. Ook mijn 'nette gedrag' bij aanhouding, helpt altijd. Nooit ontkennen: Wat valt er te ontkennen, jij bent volgens de wet fout bezig. Punt.
Ik heb de wet niet bedacht en ben 't daar als mens qua sancties en gedoe totaal mee oneens, maar dat staat los van de overtreding. Buiten dat heeft een agent een ambtseed afgelegd, zijn woord tegen het jouwe. Doe je best. Wordt 'm niet. Dus klaar.
Dat laatste is wel frustrerend natuurlijk, maarja.
Light er aan, staal of aluminium maar een aluminium spacer van 10mm weegt volgens mij nog geen halve kilo, zeg 2 pond.Robin schreef:Even over spacers:
Klopt dit qua massa etc? 5 lbs/pounds per spacer?spacers are unnecessary....unless you want to add unsprung weight to a car....you might think 5 pounds per spacer is nothing until you realize that adding 1 lb of unsprung weight is the equivalent to adding 7 pounds of sprung weight.
5 X 4 = 20
20 X 7 = 140 lb
Say no to spacers!!!![]()
Dingen wegen toch maar 'n paar 100 gram max?
Robin schreef:Even over spacers:
5 X 4 = 20
20 X 7 = 140 lb
Say no to spacers!!!![]()
Dingen wegen toch maar 'n paar 100 gram max?
ah vond nog een oude link terug, ze vertelden er alleen niet bij dat het om 03u snachts was op een lege snelweg toen de weg naar Almelo daar ophielt (loopt nu door naar Wierden)Robin schreef:@René waarom was jij je kar dan 3 mnd kwijt?
Dit ken ik, was bij mij zelfs nog een opvallende maar die had ik niet zien staan bij het tankstation. Volgens mij zijn ze bij de verkeerspolitie wel relaxed zodra er amper ander verkeer is.ZZII schreef:Das wel echt balen als ze je rijbewijs afpakken, maar je vat het sportief op!
Hier in tilburg rijdt een dikke skoda rs rond met undercover politie erin. Laatst voegde ik even plankgas in en liet m uitrollen naar de legale snelheden, en ik zag m in mn binnenspiegel aankomen.
Ze komen naast mij rijden en deden alleen even een rustig gebaar met de hand, ik stak mn duimpje op en daar verdwenen ze plankgas aan de horizon![]()
Ik dacht echt dat het klaar was, met ruim 200+
Knot schreef:Hij denkt dat ie nog kan remmen volgende keer voor zo'n vent met zn puddingbuks![]()
Kost dat nou incl montage en 20% korting, 5k?
Robin schreef:Prachtig allemaal , maar wel wat duur om alleen je velgen schoon te houden:)
Gebruikers op dit forum: m@rco en 7 gasten