Al in gedachten wat je nu wil gaan rijden Allen?
Ford Flex.allen schreef:Geen idee wat het is, maar de naam zelf vind ik in ieder geval niet zo flex.![]()
Pick-up wordt het niet meer. Dan wil ik persee weer een Defender en begint het verhaal wellicht opnieuw.
Zo istEmiel schreef:![]()
Nu even rustig de tijd nemen en flink gaan proefrijden. Dat is toch het leukste. Bezit van de zaak is einde van vermaak toch
Best wel een grappig ding, die Flex.Robin Hartog schreef:Ford Flex.allen schreef:Geen idee wat het is, maar de naam zelf vind ik in ieder geval niet zo flex.![]()
Pick-up wordt het niet meer. Dan wil ik persee weer een Defender en begint het verhaal wellicht opnieuw.
Die van mij doet al 272.000 km geen slag verkeerd *klopt eventjes af*allen schreef:LOL, en bedankt dan weer. Wat zijn dat nu weer voor verhalen over een in mijn beleving degelijke 5 cilinder. Moet ik gelijk maar weglopen nu?
ik denk dat een disco sport snel afvalt..allen schreef:XC70? Disco Sport? 520d Touring?.
duidelijk gemaakt voor rechtdoor, zijdelings steun is er totaal nietallen schreef:Die tuinstoelen in de Flex zijn aardig vormloos. Kun je daar wel op zitten?
Het risico van de distributie icm de multi riem is (althans bij de D5 op leeftijd) ook het enige zwakke punt volgens mij. Daarom heb ik ook op tijd de distributie laten vervangen en niet gewacht tot 160dkm. Dat zo'n blok kapot loopt bij 7500km is waarschijnlijk een fabricage fout geweest in een spanrol oid vermoed ik. Prima dieseltje verder zo ver ik weet al ben ik niet op de hoogte van de nieuwste motoren.Ferdi Gielen schreef:Die van mij doet al 272.000 km geen slag verkeerd *klopt eventjes af*allen schreef:LOL, en bedankt dan weer. Wat zijn dat nu weer voor verhalen over een in mijn beleving degelijke 5 cilinder. Moet ik gelijk maar weglopen nu?![]()
nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet in een Defender heb gezeten, vaak zat naast gestaan.EvdP schreef:Ik heb in de vakantie in één van de laatste Land Rover 110 gereden maar die vind ik niet heel ruim. Schitterende auto om te zien maar voor mij wel wat aan de krappe kant.
Vooral geen T8 nemenallen schreef:Jullie hebben geen flauw idee hoe vaak ik een Disco Sport heb gereden.![]()
Achterbank is in lengterichting te verschuiven, heb maar een kleutertje met het formaat van een peuter.
De wagen is een stuk ruimer dan ik had gedacht.
Defender 110 is niet ruim, maar een 130 is nog krapper. We hebben destijds de achterbank eruit getrokken en twee losse stoelen teruggezet. Zelfs dan moest m'n vrouw nog veel te ver naar voren zitten om ruimte te maken voor m'n zoontje en z'n kinderstoel.
XC90 oogt zo ook mooi, maar vrees dat dat ding meer gaat kosten dan ik wil uitgeven.
E39 is een heerlijke wagen, maar laar ik voorlopig maar lekker goedkoop een FIAT rijden. 4 Tientjes brandstof en je kunt er zo mee naar de Noordpool en terug.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw, Nico e39, Thomasss en 1 gast