Horloge / Horloges topic
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Horloge / Horloges topic
1200 is wel erg laag David ?. Ik denk dan 1500 op die manier.
- dvh
Net nog even gecheckt. De Aquis uit '13-'15 gaat voor +/- 1000,- vraagprijs weg op fora's.
Nu heeft deze een mooie doos Enzo. Ben verder geen Oris kenner maar zo snel bekeken lijkt het me om dezelfde klok te gaan. Met staal en kunststof band.
Nu heeft deze een mooie doos Enzo. Ben verder geen Oris kenner maar zo snel bekeken lijkt het me om dezelfde klok te gaan. Met staal en kunststof band.
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
Hij vraagt 2k, bij €1850 mag die weg. Hoogste bod staat nu op €1500.Robin schreef:Voordeligste met kop eraf op chrono €1850,-
Dus ik denk net onder de 2k?
- dvh

M'n oude klokkie
- dvh

Dwellertime

-
Supergave foto! Klok ook 

- dvh
Thnx Tom.
Heb jij er nog geen?
Mocht je je Daytona ooit kwijt willen kun je me een berichtje sturen
Heb jij er nog geen?
Mocht je je Daytona ooit kwijt willen kun je me een berichtje sturen

-
Nog niet. Ik heb wel de nodige onrust op horlogegebied en afgelopen dagen wat scenario's op een rij gezet. Dweller blijf ik gaaf vinden dus misschien koop ik die één.
Tevens besloten dat de Panerai PAM392 definitief de verkoop in gaat (/in stille verkoop is, geintesseerden kunnen een PM sturen.. zeer goede staat, weinig gedragen, complete set, scherpe prijs
).
Tevens besloten dat de Panerai PAM392 definitief de verkoop in gaat (/in stille verkoop is, geintesseerden kunnen een PM sturen.. zeer goede staat, weinig gedragen, complete set, scherpe prijs

- Martin van der Zwaard
Wat is zo'n Panerai toch mooi

-
OnlineMParallel
Stoer ding inderdaad.
Ik heb een 2e hummer aan mijn collectie toegevoegd.
Seamaster 120m F300hz uit 1972 op 1162/171 band.

Ik heb een 2e hummer aan mijn collectie toegevoegd.
Seamaster 120m F300hz uit 1972 op 1162/171 band.
-
Leuk jongens. Ik verdiep me weer eens in m'n begintopmerk (TAG) Heuer, m'n eerste dikke klok(1986 was dat).
En dan nu de Bundeswehr:
http://brown-snout.com/horology/article ... hr_chrono/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 'n 3 mille toch wel serieus geld.

En numero uno op m'n shortlist maar even wat prijziger(met de kop eraf of nieuw)
de rechter, maar die heeft 'n plexiglas, als daily liefst de linker....maar 'moeilijk' te vinden in de prijs...

En dan nu de Bundeswehr:
http://brown-snout.com/horology/article ... hr_chrono/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 'n 3 mille toch wel serieus geld.
En numero uno op m'n shortlist maar even wat prijziger(met de kop eraf of nieuw)

de rechter, maar die heeft 'n plexiglas, als daily liefst de linker....maar 'moeilijk' te vinden in de prijs...
- dvh
Voor 3k is dat relatief nog een koopje Robin. Die dingen koop je over 5 jaar voor heel ander geld..
Erg mooie klok ook.
De Panerai van Tom vind ik mooi. Maar heb er niks (meer) mee.
Had z'n Daytona wel willen ruilen tegen mijn SD
Erg mooie klok ook.
De Panerai van Tom vind ik mooi. Maar heb er niks (meer) mee.
Had z'n Daytona wel willen ruilen tegen mijn SD

-
Je bedoelt eigenlijk: Dan hebben we hier de Saudische Riyal ipv de Euro?dvh schreef:Voor 3k is dat relatief nog een koopje Robin. Die dingen koop je over 5 jaar voor heel ander geld..

-
OnlineLuco
pffffffffffffff wat mooi, jammer genoeg geen panerai centen.
- EricYellow
Wat vinden we hier van?
Een Jaeger-LeCoultre Master Compressor Extreme Lab1 (er is ook een Lab2, maar die vind ik wat te druk qua wijzerplaat)

Persoonlijk vind ik het een geweldig mooi ding, het ontwerp, de gebruikte materialen (carbon, titanium etc).
Alleen het prijskaartje is wat minder....
Een Jaeger-LeCoultre Master Compressor Extreme Lab1 (er is ook een Lab2, maar die vind ik wat te druk qua wijzerplaat)
Persoonlijk vind ik het een geweldig mooi ding, het ontwerp, de gebruikte materialen (carbon, titanium etc).
Alleen het prijskaartje is wat minder....
-
OnlineMParallel
Stoer zo die rotor.
Zal idd flink war kosten.
Zal idd flink war kosten.
-
En wat betaalbaarder klokjes? Vers van de opleiding met krap een jaar een vaste baan en een recent gekocht appartement heb ik niet de middelen voor een Sea Dweller Deepsea of Radiomir. En laten we eerlijk zijn, het zijn mooie klokjes maar intussen ook wel een beetje afgezaagd. Liefhebbers kopen ze niet voor de status, maar helaas is dat een hele kleine minderheid van de verkopen geworden 
Wie kan wat leuke wat meer betaalbare klokjes laten zien
. Ik doe een een aanzetje:
Christopher Ward Jumping Hour MKIII

Junghans Meister Calender

Wie kan wat leuke wat meer betaalbare klokjes laten zien

Junghans Meister Calender
-
Dubbel
-
Onlinetomgtr
Die JLC is erg gaaf. Extreme is wel erg groot, te groot voor mij. Maar ik heb een ontzettend zwak voor JLC. Ik heb naar die Velentino Rossi versie gekeken maar wat een groot ding. Deze is net zo groot.
Wat betaalbare klokjes betreft, ik heb 3 CW's, bevallen prima. Maar die jumping hour is al weer aardig duur.
Wat betaalbare klokjes betreft, ik heb 3 CW's, bevallen prima. Maar die jumping hour is al weer aardig duur.
- dvh
Dit is een mooi klokje voor jou Tom

Schitterende klok.
Imho de mooiste dresswatch.
Schitterende klok.
-
OnlineMParallel
Zeker betaalbaar omdat ze paar wijzers vergeten zijn.Forza schreef:..Wie kan wat leuke wat meer betaalbare klokjes laten zien. Ik doe een een aanzetje:

-
Onlinetomgtr
Nee juist niet David. In zo'n beetje alles wat ik koop koop ik heel goed. Maar ik haat het 3 dubbele ervoor te betalen als het iets beter en zogenaamd het beste is. Ik ga altijd voor goed maar uit principe nooit voor best. Want best is bijna altijd onredelijk duur en het prijsverschil niet waard en daarom alleen geschikt om anderen te laten zien dat jij je het beste kan veroorloven en er schijt aan hebt dat het ding veels te duur is voor wat het is. Begrijp me niet verkeerd, dit is een zeer ingetogen mooie klok. Maar ik heb er de extra 20k niet voor over vs andere hele mooie klokjes en hou niet van het imago wat erbij hoort. Ik ben zeg maar een calvinistische patser.dvh schreef:Dit is een mooi klokje voor jou Tom
Schitterende klok.

-
Ik keur tomgtr's verhaal helemaal goed!
Well spoken.
Neemt niet weg dat áls ik de kans krijg...de Patek is prachtig in z'n eenvoud, maar kijk bij JLC. Voor 'n 'schijntje' (minder dan de helft) ook prachtige dresswatches, die 80/90% qua techniek en toestanden zijn van PP, maar PP is magisch/heritage én waardevast....

Well spoken.
Neemt niet weg dat áls ik de kans krijg...de Patek is prachtig in z'n eenvoud, maar kijk bij JLC. Voor 'n 'schijntje' (minder dan de helft) ook prachtige dresswatches, die 80/90% qua techniek en toestanden zijn van PP, maar PP is magisch/heritage én waardevast....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
PP is fraai op de dikke wijzers na, ik vind die afbreuk doen aan het fijnmazige karakter van de klok.