+1, heerlijk ontspannen. Gefeliciteerd Erik!Godspeed schreef:Lijkt me toch wel een prettig vooruitzicht om plaats te nemen in zo'n ding voor een paar uur lang
F80 M3
- Joy
Re: 2013 m5 exit --> A8 4.2 tdi
- Hitz
- Auto: KIA
Prachtige auto voor vele snelle 'zen' kilometers!
-
volgens mij is dit je ex?
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
ziet er strak uit in het wit.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
ziet er strak uit in het wit.
- Knot
aiai... een 1 op het kenteken 

- dvh
Wat schrijft zo'n bak toch veel af he.
Wel een gaaf apparaat voor een goede 60k.
Wel een gaaf apparaat voor een goede 60k.
-
wel ff bij aankoop bedingen dat ze de gescheurde remschijven wisselen...
- Hitz
Hoe bevalt de ' satansap' -Audi?
- Erik
- Auto: BMW ///M
Hoorde er wel eens wat over inderdaad, over dat 1tje. Hele vreemde beredeneringen ook.
Dat ie minder waard zou zijn door dat 1tje. Dat ik hem moest afplakken. Of met een hamer het relief eruit tikken en dan geel schilderen. Nooit begrepen die mensen. Je hebt wel andere dingen om je druk over te maken met bijna 600pk onder je rechtervoet
Volgens mij is hij al verkocht.
Kreeg van de week melding van faringwell, sabotage.
Oeps vergeten af te melden, auto was al immobiel geschakeld via de Satteliet.

De Audi bevalt heel goed.
vanmiddag om 18u weg gereden uit Hamburg.
21:17 thuis.
Inclusief tanken want dat was al weer 870km geleden.
Dat heb ik 1x met de M gered (3u12minuten zonder tanken) maar dan loop je wel te trappen als mongool.
Toevallig reed er nu een M3 voor me die dat ook deed, die heb ik bij Den Oever zien afbuigen.
Kwestie van adaptieve CC op 170, verbruik 9,5liter per 100km, lekker door de muziek verzameling gegaan, paar belangrijke telefoontjes, prachtig.
Ik noem hem liefkozend de rijdende huiskamer.
En dat is het.
Wegligging valt heel niet tegen.
Ik vind hem op de neus beter luisteren dan de M5 maar dat ligt aan mijn rijstijl (rally style remmen met links en dan stuur impuls geven enzo).
Groot is hij wel, heel groot dat blijkt regelmatig in parkeergarages.
Maar daar wen je aan.
Ben zeer onder de indruk.
Past prima bij mijn woonwerkverkeer maar een fun auto is het zeker niet zal het nooit worden ook.
Dat ie minder waard zou zijn door dat 1tje. Dat ik hem moest afplakken. Of met een hamer het relief eruit tikken en dan geel schilderen. Nooit begrepen die mensen. Je hebt wel andere dingen om je druk over te maken met bijna 600pk onder je rechtervoet

Volgens mij is hij al verkocht.
Kreeg van de week melding van faringwell, sabotage.
Oeps vergeten af te melden, auto was al immobiel geschakeld via de Satteliet.

De Audi bevalt heel goed.
vanmiddag om 18u weg gereden uit Hamburg.
21:17 thuis.
Inclusief tanken want dat was al weer 870km geleden.
Dat heb ik 1x met de M gered (3u12minuten zonder tanken) maar dan loop je wel te trappen als mongool.
Toevallig reed er nu een M3 voor me die dat ook deed, die heb ik bij Den Oever zien afbuigen.

Kwestie van adaptieve CC op 170, verbruik 9,5liter per 100km, lekker door de muziek verzameling gegaan, paar belangrijke telefoontjes, prachtig.
Ik noem hem liefkozend de rijdende huiskamer.
En dat is het.
Wegligging valt heel niet tegen.
Ik vind hem op de neus beter luisteren dan de M5 maar dat ligt aan mijn rijstijl (rally style remmen met links en dan stuur impuls geven enzo).
Groot is hij wel, heel groot dat blijkt regelmatig in parkeergarages.
Maar daar wen je aan.
Ben zeer onder de indruk.
Past prima bij mijn woonwerkverkeer maar een fun auto is het zeker niet zal het nooit worden ook.
- Hitz
Tanken kost inderdaad veel tijd, grappig dat je met deze 'huiskamer' bijna net zo snel bent als met de M5.
Al een idee voor een eventuele fun auto ernaast?
Al een idee voor een eventuele fun auto ernaast?
- Erik
ja een 99 subaru impreza 2 deurs wide body (22B achtig).
- Kasteel
*proest*Erik schreef: Ik vind hem op de neus beter luisteren dan de M5 maar dat ligt aan mijn rijstijl (rally style remmen met links en dan stuur impuls geven enzo).
- Knot
een rallyhuiskamer is het dus eigenlijk 

- Tristan
Erik, dat doet men ook op circuit. Met links remmen de bocht in (trailbraking). Maar dat hij beter instuurt dan een M5 verbaasd me wel aangezien ik veel km's met de A8 heb gemaakt maar nu niet echt het gevoel heb dat de neus graag de bocht in wil. Grip heeft hij wel.Kasteel schreef:*proest*Erik schreef: Ik vind hem op de neus beter luisteren dan de M5 maar dat ligt aan mijn rijstijl (rally style remmen met links en dan stuur impuls geven enzo).
Maar goed te horen dat hij bevalt. De A8 stuurt 10x beter dan de vorige generatie en voor een boot relatief agiel.
- Knot
Ligt bij een A8 ook niet de motor VOOR de vooras voor een deel zoals in alle andere onderstuurde VAG hokken?
- Tristan
Op de vooras lijkt het.
- Knot
Hangt nog flink voorin om goed in te sturen.
De nieuwe A8 heft een systeem dacht ik waarbij de achterrem kort aangetrokken wordt om zo beter te laten in sturen, stond pas ergens in een GRIP video op youtube.
De nieuwe A8 heft een systeem dacht ik waarbij de achterrem kort aangetrokken wordt om zo beter te laten in sturen, stond pas ergens in een GRIP video op youtube.
- Erik
De M5 V8 motor ligt VEEL meer naar achteren dan de A8 V8 motor.
Misschien overdrijf ik een beetje maar heb het gevoel dat het wel eens een halve meter zou kunnen zijn.
Is ook logisch, hoe ga je anders de voorwielen aandrijven als de motor nog tussen de vooras ligt.....die Audi motor moet veel verder naar voren.........Ken Block heeft in dat idiote Mustang geval de motor compleet achter de vooras, zodat er een diff VOOR de motor geplaatst kan worden. Dat zou ook een optie kunnen zijn natuurlijk
Er is geen twijfel dat de M5 de sportievere is (zeg ik ook nergens), maar die luistert heel anders naar LFB dan de Audi. Lees mijn verhaal Rally Finland maar eens terug. Daar zijn we er al achter gekomen dat AWD aandrijfconcepten beter passen bij mijn rijstijl. MIJN RIJSTIJL. Ik denk ik zet het er nog maar ff duidelijk bij.....
RWD is nice.
But no cigar.
Als ik achter het stuur zit dan.
Kasteel pas je op dat je je niet verslikt ? Er zit (je) blijkbaar iets dwars gezien je uitsluitend negatieve reacties op mijn sowieso spaarzame posts hier.
. Maar dat terzijde.
Misschien overdrijf ik een beetje maar heb het gevoel dat het wel eens een halve meter zou kunnen zijn.
Is ook logisch, hoe ga je anders de voorwielen aandrijven als de motor nog tussen de vooras ligt.....die Audi motor moet veel verder naar voren.........Ken Block heeft in dat idiote Mustang geval de motor compleet achter de vooras, zodat er een diff VOOR de motor geplaatst kan worden. Dat zou ook een optie kunnen zijn natuurlijk

Er is geen twijfel dat de M5 de sportievere is (zeg ik ook nergens), maar die luistert heel anders naar LFB dan de Audi. Lees mijn verhaal Rally Finland maar eens terug. Daar zijn we er al achter gekomen dat AWD aandrijfconcepten beter passen bij mijn rijstijl. MIJN RIJSTIJL. Ik denk ik zet het er nog maar ff duidelijk bij.....
RWD is nice.
But no cigar.
Als ik achter het stuur zit dan.

Kasteel pas je op dat je je niet verslikt ? Er zit (je) blijkbaar iets dwars gezien je uitsluitend negatieve reacties op mijn sowieso spaarzame posts hier.

- Erik
Re: A8 4.2 tdi exit --> a6 3.0 biturbo tdi
OK ook even updateje hier,
A8 is eruit, heerlijke reiswagen (stil) maar serieus groot log lomp en sleepboot.
Dus nu een A6 (2013) biturbo tdi, een gletsjer witte met 20" jetsers eronder.
Niets bijzonders, typische accountmanager met kapsones wagen
Wat er allemaal op zit weet ik niet, best veel eigenlijk, ook een standkachel
En er zitten boxen in de uitlaat want dat ding klinkt een beetje broap, teveel broap voor een diesel
who in de hell verzint zoiets....denk dat ik er maar open pijpen onder gooi dan klinkt hij ongeveer zo:
https://www.youtube.com/watch?v=zgO7Z7IoS24" onclick="window.open(this.href);return false;
Qua gang doet ie niet/weinig onder voor de A8 maar om zeker te zijn dat er voldoende gang in zit gaat hij 19aug naar JD engineering en dan heeft ie zo pak em beet 450pk/900Nm. Uit een 3liter diesel. Fuck me.

A8 is eruit, heerlijke reiswagen (stil) maar serieus groot log lomp en sleepboot.
Niets bijzonders, typische accountmanager met kapsones wagen

Wat er allemaal op zit weet ik niet, best veel eigenlijk, ook een standkachel

En er zitten boxen in de uitlaat want dat ding klinkt een beetje broap, teveel broap voor een diesel

https://www.youtube.com/watch?v=zgO7Z7IoS24" onclick="window.open(this.href);return false;
Qua gang doet ie niet/weinig onder voor de A8 maar om zeker te zijn dat er voldoende gang in zit gaat hij 19aug naar JD engineering en dan heeft ie zo pak em beet 450pk/900Nm. Uit een 3liter diesel. Fuck me.

-
- Auto: M3P, 130i
Lol.
Is de diesel M5 variant, m550d, niet een geschiktere auto voor jouw rijstijl?
Is de diesel M5 variant, m550d, niet een geschiktere auto voor jouw rijstijl?

- Erik
Ik wacht de nieuwe 5 serie even af.
-
- Auto: AR 3.0BIT/ A4 1.8TQ/ GTE
Geen hybrid föhns meer geïnstalleerd op de 4.2?
- RutgerK
Snel nog filmpjes maken voor een voor en na vergelijk!Erik schreef:OK ook even updateje hier,
Niets bijzonders, typische accountmanager met kapsones wagen![]()
Wat er allemaal op zit weet ik niet, best veel eigenlijk, ook een standkachel![]()
En er zitten boxen in de uitlaat want dat ding klinkt een beetje broap, teveel broap voor een dieselwho in de hell verzint zoiets....denk dat ik er maar open pijpen onder gooi dan klinkt hij ongeveer zo:

- MartijnGizmo
Met 900Nm kun je tenminste een beetje veilig invoegen! 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoe is de A8 in jouw bezit bevallen qua plus/minpunten en betrouwbaarheid?
450pk en 900Nm uit een dieseltje, dat worden bijna vrachtwagen waardes
Zorgt JD er wel voor dat de auto iets minder roet dan de A5 uit het filmpje? Vroeger was een toefje zwarte roet bij gas los nog wel geinig als je een dikke benzine auto op z'n plek zette, tegenwoordig vind ik het toch ietwat goedkoop aan doen.
450pk en 900Nm uit een dieseltje, dat worden bijna vrachtwagen waardes

Zorgt JD er wel voor dat de auto iets minder roet dan de A5 uit het filmpje? Vroeger was een toefje zwarte roet bij gas los nog wel geinig als je een dikke benzine auto op z'n plek zette, tegenwoordig vind ik het toch ietwat goedkoop aan doen.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Jeroen houdt niet van roken, zal wel goedkomen.
Hou wel de olietemperatuur in de gaten na het tunen, zeker met jouw rijstijl
Hou wel de olietemperatuur in de gaten na het tunen, zeker met jouw rijstijl