Stefan's 106 Rallye S2 / Update olieverbruik p31
- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Ik wacht nog op taxatiebedrag. Heb eigenlijk ook niet gevraagd naar een indicatie, dus is voor mij ook een grote verrassing. Geen idee of arbeid wordt meegerekend...
@martijngizmo: klopt inderdaad, daar rijden we snelweg op. Vorige week stond ik ook naast jullie bij Breidscheid kwam ik later achter haha
@martijngizmo: klopt inderdaad, daar rijden we snelweg op. Vorige week stond ik ook naast jullie bij Breidscheid kwam ik later achter haha
- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
haha iddMartijnGizmo schreef:Ah, ik vermoed dat de heren allebei hun reis beginnen langs een 'vliegende schotel'...

-
- Berichten: 4197
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Netjes hoor! Ziet er allemaal goed uit 

-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 23 jul 2016, 22:33
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Erg mooi en gedurfd project! Zal ongetwijfeld fijn rijden op het circuit 

- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Prima bedrag! Had hem liever nog wat hoger gehad, zodat ik in iedergeval mijn onderdelen eruit heb, maar dit is altijd beter dan de dagwaarde van 1000 euri



- Hitz
- Berichten: 1985
- Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
- Auto: KIA
- Locatie: Flevoland
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer / taxatiebedrag beken
Fijn dat de auto nu getaxeerd is!
maar MS Comic Sans...
maar MS Comic Sans...
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer / taxatiebedrag beken
Echt, hé.Hitz schreef:maar MS Comic Sans...

- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer / taxatiebedrag beken
Ook het eerste dat mij opviel...
Maar lijkt me een realistisch bedrag! 


- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer / taxatiebedrag beken
Zaterdagmidag weer afgereisd naar de Ring. Rond 18uur was ik bij het hotel, snel ingecheckt en na de baan. De baan was open van 18:00 tot 19:00 uur. Tot 18:20 was er gewoon file om de baan op te gaan. Het was echt gekkenhuis! Het leek wel of ik in Engeland reed, onwijs veel Engelsen!
Een kleine compilatie van de eerste ronde; eerst blijft een Engelsman links rijden, daarna moet ik rechts inhalen, ongeluk met engelsman, weer rechts inhalen en later kom je vol aan en sta je ineens stil
Uiteindelijk maar 2 ronden kunnen rijden op zaterdagavond.
Zondag werd ik wakker en alles was nat. Dat zag er niet heel goed uit, maar na het ontbijt naar de baan gegaan en er waren al behoorlijke droge lijnen zichtbaar. Helm op en gaan. In de ochtend 6 ronden gereden. Na de lunch weer de baan op. Het begon licht te regenen, na nog geen 3km was de baan kletternat. Rustig ronde uit gereden en vond het wel mooi geweest. 9 ronde kaart was op, dus naar hotel en spullen gepakt en om 14:30 uur zat ik weer in de auto richting NL.
Prima weekend gehad! Gisteren was het echt rustig. Geen enkele baansluiting tot 14uur. Je kon heerlijk rijden.
Zaterdagavond had mijn stuurbekrachtiging het begeven. Eigenlijk verder geen last van gehad. Je merkt dat ie directer stuurt. Toch laat ik het repareren, omdat het op straat met lage snelheden niet heel fijn is.
Ben nog steeds erg blij met de Rallye. Het gaat ondanks zijn lage vermogen wel rap over de Ring. Mijn persoonlijke tijd met een seconde verbeterd; 8:52 BTG (125pk he)



Een kleine compilatie van de eerste ronde; eerst blijft een Engelsman links rijden, daarna moet ik rechts inhalen, ongeluk met engelsman, weer rechts inhalen en later kom je vol aan en sta je ineens stil

Uiteindelijk maar 2 ronden kunnen rijden op zaterdagavond.
Zondag werd ik wakker en alles was nat. Dat zag er niet heel goed uit, maar na het ontbijt naar de baan gegaan en er waren al behoorlijke droge lijnen zichtbaar. Helm op en gaan. In de ochtend 6 ronden gereden. Na de lunch weer de baan op. Het begon licht te regenen, na nog geen 3km was de baan kletternat. Rustig ronde uit gereden en vond het wel mooi geweest. 9 ronde kaart was op, dus naar hotel en spullen gepakt en om 14:30 uur zat ik weer in de auto richting NL.
Prima weekend gehad! Gisteren was het echt rustig. Geen enkele baansluiting tot 14uur. Je kon heerlijk rijden.
Zaterdagavond had mijn stuurbekrachtiging het begeven. Eigenlijk verder geen last van gehad. Je merkt dat ie directer stuurt. Toch laat ik het repareren, omdat het op straat met lage snelheden niet heel fijn is.
Ben nog steeds erg blij met de Rallye. Het gaat ondanks zijn lage vermogen wel rap over de Ring. Mijn persoonlijke tijd met een seconde verbeterd; 8:52 BTG (125pk he)
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Mooi verslag weer Stefan.
Bizar volk. Gelukkig niets gebeurd en mooie rondjes kunnen maken.
Bizar volk. Gelukkig niets gebeurd en mooie rondjes kunnen maken.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Heerlijk leesvoer weer 

- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Vorige week zaterdagmiddag de Rallye in Nijkerk gezet voor de stuurbekrachtiging en montage van de AST set. Maandagavond werd ik al gebeld door Ron dat alles geregeld was. Lekker snel! Donderdagavond weer naar Nijkerk om de auto op te halen. Zoals Ron al dacht was de pomp van de stuurbekrachtiging kapot gegaan. Deze is vervangen voor een gebruikt exemplaar, want nieuw zijn ze 600 euro:|
De AST set is er samen met bekrachtigde veerpoten erop gekomen (had nog onbekrachtigde veerpoten). De Rallye stuurde al wel goed, maar heel direct vond ik hem niet. Op onboard filmpjes is ook wel te zien dat ik best wel hard instuur. Reed donderdagavond weg en merkte echt al na 2 bochten een gigantisch verschil. Het lijkt wel een andere auto geworden. Het stuur is heel gevoelig geworden, zeker op wat hogere snelheden. De binnendoorweg naar Almere was afgesloten, dus moest iets om rijden over de snelweg. Je hoeft op de snelweg maar een milimeter aan het stuur te zitten en de auto verandert van richting. Dat was voorheen wel anders. Hiermee wil ik niet zeggen dat de Bilstein B8 set slecht was, zeker niet. Ten opzichte van orgineel is de B8 grp N set ook al een hele vebetering! Vandaag de dag is een instap GAZ schroefset ook bijna goedkoper dan de Bilstein B8 Grpn N/Eibach schokdemperset:?:
Gistermiddag ook nog even door de polder lopen knallen, maar het is echt geweldig! Onderstuur is compleet verdwenen. Met de instelbare topmounts kun je de voorbanden 3 graden negatief zetten. Nu zal ie op ongeveer 2 staan. Met de maximale negatieve camber gaat je auto op de zijkant van de banden rijden. Aangezien ik met een tripje Ring meer straatkilometers maak dan circuitkilometers, moet je een compromis zoeken.
De schroefset zelf kun je onder de motorkap instellen kwa hardheid. Je hebt 11 standen van zacht naar kneiterhard. Op de Ring wil je geen kneiterharde auto, dus ik sta nu op standje 5. Moet daar gewoon een beetje mee gaan spelen.
Kwa hoogte heb ik gekozen om niet lager te gaan. De auto liep bij volledig insturen al aan in de binnenkant. Achter loopt ie aan bij Fuchsrohre met 2 man in de auto, dus zie geen toegevoegde waarde in een lagere auto. Heb nog wel gebeld met AST voor de AST schokdempers voor de achterzijde. AST vraag 350 euro voor 1 schokdemper, dus laat maar zitten:P Rij nu achter met B8 Grp N, klaag ook niet over de achterkant, dus vind het dikke prima.
Ik ben superblij met de schroefset. Had echt niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Zou graag snel naar de Ring gaan, maar mijn weekenden in september zijn al volgeboekt, dus zal ergens in oktober worden.





De AST set is er samen met bekrachtigde veerpoten erop gekomen (had nog onbekrachtigde veerpoten). De Rallye stuurde al wel goed, maar heel direct vond ik hem niet. Op onboard filmpjes is ook wel te zien dat ik best wel hard instuur. Reed donderdagavond weg en merkte echt al na 2 bochten een gigantisch verschil. Het lijkt wel een andere auto geworden. Het stuur is heel gevoelig geworden, zeker op wat hogere snelheden. De binnendoorweg naar Almere was afgesloten, dus moest iets om rijden over de snelweg. Je hoeft op de snelweg maar een milimeter aan het stuur te zitten en de auto verandert van richting. Dat was voorheen wel anders. Hiermee wil ik niet zeggen dat de Bilstein B8 set slecht was, zeker niet. Ten opzichte van orgineel is de B8 grp N set ook al een hele vebetering! Vandaag de dag is een instap GAZ schroefset ook bijna goedkoper dan de Bilstein B8 Grpn N/Eibach schokdemperset:?:
Gistermiddag ook nog even door de polder lopen knallen, maar het is echt geweldig! Onderstuur is compleet verdwenen. Met de instelbare topmounts kun je de voorbanden 3 graden negatief zetten. Nu zal ie op ongeveer 2 staan. Met de maximale negatieve camber gaat je auto op de zijkant van de banden rijden. Aangezien ik met een tripje Ring meer straatkilometers maak dan circuitkilometers, moet je een compromis zoeken.
De schroefset zelf kun je onder de motorkap instellen kwa hardheid. Je hebt 11 standen van zacht naar kneiterhard. Op de Ring wil je geen kneiterharde auto, dus ik sta nu op standje 5. Moet daar gewoon een beetje mee gaan spelen.
Kwa hoogte heb ik gekozen om niet lager te gaan. De auto liep bij volledig insturen al aan in de binnenkant. Achter loopt ie aan bij Fuchsrohre met 2 man in de auto, dus zie geen toegevoegde waarde in een lagere auto. Heb nog wel gebeld met AST voor de AST schokdempers voor de achterzijde. AST vraag 350 euro voor 1 schokdemper, dus laat maar zitten:P Rij nu achter met B8 Grp N, klaag ook niet over de achterkant, dus vind het dikke prima.
Ik ben superblij met de schroefset. Had echt niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Zou graag snel naar de Ring gaan, maar mijn weekenden in september zijn al volgeboekt, dus zal ergens in oktober worden.

- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Gaaf zeg! Klinkt alsof het nog meer een kart voor op de weg is geworden 

- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Gave update, ga je veel plezier aan beleven lijkt me!
Foto's gemaakt op 'mijn' vaste plekje zo te zien. 


- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Weggetje langs het water dat parallel loopt aan de waterlandseweg?
- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Nee is de dijkweg tussen Almere en Lelystad
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Je kunt Marken op de achtergrond zien! 

- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Oke zo precies ken ik het daar niet eigenlijk alleen de weg tussen Almere en Baarn incl wat file sluiproutes haha.
Maar ziet er mooi uit! Goeie foto locatie, ook de foto's van Martijn zijn daar altijd erg geslaagd
Maar ziet er mooi uit! Goeie foto locatie, ook de foto's van Martijn zijn daar altijd erg geslaagd

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Mooie beste upgrades weer 

- Alexander
- Berichten: 479
- Lid geworden op: 20 dec 2006, 22:13
- Locatie: Nürburgring 1700+ laps
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
bommetje hoor
ben benieuwd naar de tijdwinst

ben benieuwd naar de tijdwinst

- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Afgelopen weekend weer naar de Ring geweest. Was bijna 2 maanden geleden
Donderdag al vrij genomen, want dan kon ik vrijdag gelijk rondjes draaien, omdat er een druk weekend voorspelt werd.
Eerst donderdagochtend de Rallye gewassen. Ook met AST gebeld voor de juiste stand. AST vertelde om op standje 4 of 5 te rijden. Als ik nog last van onderstuur zou houden, dan weer een klik omhoog. Op de straat kun je gewoon op standje 0 rijden. Rond een uur of 12 vertrokken richting de Ring. De baan was donderdag open voor autofabrikanten. Er reed een hoop gecamoufleerd spul rond. Verder was er nog niet veel te doen.

Vrijdagochtend eerst naar ED om de bandenspanning te checken. Rondom op 2 bar gezet.

Daarna naar de ingang voor een 25 rondenkaart en de baan op. Begonnen op standje 4 en 2 ronden gereden. Merkte gelijk al verschil. Na twee rondjes weer even naar ED voor de bandenspanning. Deze zat al weer op 2,2 bar, dus 0,2 uit de voorbanden laten lopen en op standje 5 gezet en weer rondjes gereden. Het verschil van bandenspanning merkte je gelijk, minder piepen. Op standje 5 vond ik hem ook beter rijden. Je merkte echt dat ie bocht uit zoekt naar grip, ik vind het echt geweldig rijden deze schroefset!
In de ochtend 4 ronden gereden en toen gaan lunchen. Het was lekker rijden, weinig drukte op de baan, maar toch nog wel her en der een gele vlag. Mijn eerste complete ronde zonder gele vlag reed ik al 8:42, ruim 10 seconden sneller. Echt bizar wat een onderstel dan doet.



Na de lunch weer de baan op, maar de baan ging net dicht. Eerst even gewacht, maar je weet nooit hoe lang het gaat duren, dus terug naar huisje gereden. Dat is het fijne van het Lindner park, dat zit op 2km afstand van de ingang, dus je rijdt zo ff naar huis. Na een klein uur ging de baan weer open en heb ik nog 5 rondjes gereden. In de middag werd het al wel drukker en her en der gele vlaggen.
Na zo'n 9 rondjes op vrijdag vond ik het mooi geweest. In de middag niet echt meer gelapt, ja 1 rondje met zijn 2en reed ik 8:45, dus maar 3 seconden langzamer. Geeft aan dat de rondetijd in mijn eentje nog zeker beter kan.
Het was inmiddels 16uur geweest en merkte dat ik vermoeder werd, dus morgen weer een kans.
Vrijdag begon de McLaren P1 LM ook zijn rondjes te maken. Wat gaaf dat iemand met een 3miljoen euro bak gewoon over de Ring knalt. Op de grote parkeerplaats bij de Ring stond een grote trailer met verschillende bandensetjes en 4 man die zorgde dat de auto klaargemaakt werd voor de eigenaar.
(foto's zijn van zaterdag)


Zaterdagochtend werden we wakker met regen. Geen haast dus om naar de Ring te gaan, want in de regen rij ik niet op de Ring. Na de hoofdingang rijden ging goed. Toen ik daar weer weg reed bleef het accu lampje branden. Verder merkte ik eigenlijk nog niet veel anders. Ja, sinds vrijdag einde middag hield ie af en toe in bij lage toeren, maar zolang ie dat niet boven de 4000 toeren deed vond ik het prima. Toch had ik er niet een heel goed gevoel bij dus naar Raeder Motorsport gereden. De monteur vertelde dat de dynamo zijn beste tijd had gehad. Vanaf toen merkte ik ook dat bij het starten de stuurbekrachtiging het eerst niet deed en 10 seconden later wel weer. Vroeg nog ik hiermee naar Nederland kon rijden, maar de monteur zei dat dit niet verstandig was. Dus maar naar het huisje gegaan en alles geregeld met de verzekering. Uiteindelijk ben je een uur aan het bellen en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Zondagochtend met de taxi naar Koblenz om daar de vervangende auto op te halen. Kreeg een nieuwe Ford Focus station mee, prima bak.
Helaas dus zaterdag en zondag niet meer kunnen rijden. Heb een hoop rondjes overgehouden, scheelt in het nieuwe jaar weer rondjes kopen.

De Rallye staat nog in Duitsland. Deze wordt binnen 10 werkdagen naar Nederland gebracht.

Gelukkig is het gebeurd aan het einde van het seizoen. Had verder niks meer op de planning staan, dus de auto kan in alle rust gemaakt worden. Wel jammer dat het seizoen afgelopen is, moet bijna een half jaar wachten...
Heb uiteraard beelden van mijn snelste rondje, die zal ik deze week online zetten.

Eerst donderdagochtend de Rallye gewassen. Ook met AST gebeld voor de juiste stand. AST vertelde om op standje 4 of 5 te rijden. Als ik nog last van onderstuur zou houden, dan weer een klik omhoog. Op de straat kun je gewoon op standje 0 rijden. Rond een uur of 12 vertrokken richting de Ring. De baan was donderdag open voor autofabrikanten. Er reed een hoop gecamoufleerd spul rond. Verder was er nog niet veel te doen.
Vrijdagochtend eerst naar ED om de bandenspanning te checken. Rondom op 2 bar gezet.
Daarna naar de ingang voor een 25 rondenkaart en de baan op. Begonnen op standje 4 en 2 ronden gereden. Merkte gelijk al verschil. Na twee rondjes weer even naar ED voor de bandenspanning. Deze zat al weer op 2,2 bar, dus 0,2 uit de voorbanden laten lopen en op standje 5 gezet en weer rondjes gereden. Het verschil van bandenspanning merkte je gelijk, minder piepen. Op standje 5 vond ik hem ook beter rijden. Je merkte echt dat ie bocht uit zoekt naar grip, ik vind het echt geweldig rijden deze schroefset!
In de ochtend 4 ronden gereden en toen gaan lunchen. Het was lekker rijden, weinig drukte op de baan, maar toch nog wel her en der een gele vlag. Mijn eerste complete ronde zonder gele vlag reed ik al 8:42, ruim 10 seconden sneller. Echt bizar wat een onderstel dan doet.
Na de lunch weer de baan op, maar de baan ging net dicht. Eerst even gewacht, maar je weet nooit hoe lang het gaat duren, dus terug naar huisje gereden. Dat is het fijne van het Lindner park, dat zit op 2km afstand van de ingang, dus je rijdt zo ff naar huis. Na een klein uur ging de baan weer open en heb ik nog 5 rondjes gereden. In de middag werd het al wel drukker en her en der gele vlaggen.
Na zo'n 9 rondjes op vrijdag vond ik het mooi geweest. In de middag niet echt meer gelapt, ja 1 rondje met zijn 2en reed ik 8:45, dus maar 3 seconden langzamer. Geeft aan dat de rondetijd in mijn eentje nog zeker beter kan.
Het was inmiddels 16uur geweest en merkte dat ik vermoeder werd, dus morgen weer een kans.
Vrijdag begon de McLaren P1 LM ook zijn rondjes te maken. Wat gaaf dat iemand met een 3miljoen euro bak gewoon over de Ring knalt. Op de grote parkeerplaats bij de Ring stond een grote trailer met verschillende bandensetjes en 4 man die zorgde dat de auto klaargemaakt werd voor de eigenaar.
(foto's zijn van zaterdag)
Zaterdagochtend werden we wakker met regen. Geen haast dus om naar de Ring te gaan, want in de regen rij ik niet op de Ring. Na de hoofdingang rijden ging goed. Toen ik daar weer weg reed bleef het accu lampje branden. Verder merkte ik eigenlijk nog niet veel anders. Ja, sinds vrijdag einde middag hield ie af en toe in bij lage toeren, maar zolang ie dat niet boven de 4000 toeren deed vond ik het prima. Toch had ik er niet een heel goed gevoel bij dus naar Raeder Motorsport gereden. De monteur vertelde dat de dynamo zijn beste tijd had gehad. Vanaf toen merkte ik ook dat bij het starten de stuurbekrachtiging het eerst niet deed en 10 seconden later wel weer. Vroeg nog ik hiermee naar Nederland kon rijden, maar de monteur zei dat dit niet verstandig was. Dus maar naar het huisje gegaan en alles geregeld met de verzekering. Uiteindelijk ben je een uur aan het bellen en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Zondagochtend met de taxi naar Koblenz om daar de vervangende auto op te halen. Kreeg een nieuwe Ford Focus station mee, prima bak.
Helaas dus zaterdag en zondag niet meer kunnen rijden. Heb een hoop rondjes overgehouden, scheelt in het nieuwe jaar weer rondjes kopen.
De Rallye staat nog in Duitsland. Deze wordt binnen 10 werkdagen naar Nederland gebracht.
Gelukkig is het gebeurd aan het einde van het seizoen. Had verder niks meer op de planning staan, dus de auto kan in alle rust gemaakt worden. Wel jammer dat het seizoen afgelopen is, moet bijna een half jaar wachten...

Heb uiteraard beelden van mijn snelste rondje, die zal ik deze week online zetten.
Laatst gewijzigd door StefanW op 08 okt 2017, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
mooi geschreven weer! en zonde dat ie stuk ging maar als het dan toch moet dan maar aan het einde van het seizoen...
waar had je zaterdag gekeken?
waar had je zaterdag gekeken?
- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Rond een uur of 12 stonden we bij Brunnchen te kijken, maar toen had ik al mijn probleem. Ipv te kijken vond ik het verstandiger om even naar de garage te gaan. Ben naar garage geweest, daarna alles geregeld met verzekering en toen in Adenau nog ff gelunched. Uiteindelijk stonden we rond 16uur weer te kijken bij Brunnchen en daarna nog ff bij ED (pomp) gekeken. Eigenlijk maar vrij weinig langs de baan gestaan.
- StefanW
- Berichten: 1949
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2
- Locatie: Nurnbergring
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
Vliegend de kleine karusell uit
http://www.facebook.com/plugins/video.p ... 5613684%2F" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/plugins/video.p ... 5613684%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martijn_bmw
- Berichten: 28526
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Stefan's 106 Rallye S2 / Ringracer
ik stond in de ochtend ook bij Brunnchen, daarna bij bistro Cockpit wat gegeten en gekeken bij ex-muhle later nog bij de ingang/start.
er was echt veel mooi spul op de ring
er was echt veel mooi spul op de ring
