Einde internetdiscussie wat mij betreft. Niemand wint.
Dat is een beetje een dooddoener aangezien je het wel eerst betalen moet en niet iedereen daar gebruik van maakt, en verder zijn ze die aftrek aan het inperken.Luco schreef:En als je 52% betaald, mag je bv ook 52% van je rente aftrekken dat compenseert ook weer.smiley schreef:Het gemiddelde maakt het in Nederland wat lastig.
De 52% gaat gelden vanaf 66.422.
Ik heb wel eens wat cbs cijfers teruggerekend, en kwam erop dat je vanaf ongeveer 50k bij de 10% van Nederland hoort.
Ik verwachte een heel uitgebreid verslag. Maar alleen inkomstenbelasting zeg niet veel over de belastingdruk. Er word niet eens gekeken naar BTW, vermogensbelasting etc.
Laat nu maar, het punt is gemaakt en een prettig weekend.Eric Z schreef:Ik verwachte een heel uitgebreid verslag. Maar alleen inkomstenbelasting zeg niet veel over de belastingdruk. Er word niet eens gekeken naar BTW, vermogensbelasting etc.
350 Z schreef:FNV = PvdA
Moslims nemen hun geloof inderdaad iets te serieus als je het mij vraagt.Robin schreef:Dit. Ik zeg 't al vaker. Bespot een christen /katholiek, prima. Doe ik al te vaak:)
Maar dan ook de moslims door 't slijk durven halen. Want die zijn bijkans de wortel van geloofsidioterie, dus prima basis voor grappen. Maar ja lafaards, dan krijg je dit. Duidelijk uiteenzetting:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/02/lin ... 2-a1514454" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], frankie, Google [Bot], matthyssie, Semrush [Bot], SlowCo en 3 gasten