Weer een F11 --> lastig om die met een lage bijbetaling te kopen. De prijzen van nieuwe voorraad f11 zijn heel interessant maar dat zie je dan ook weer terug op de inruil van je eigen f11
Audi A6 avant --> kan wel interessant zijn.
RR evoque --> idem
Nieuwe Tiguan --> nog te nieuw. Willen ze nog niet van af. Kans is kleiner om hier te slagen.
Volvo XC60 --> wel interessant.
Hyundai Tucson --> mooie auto maar van BMW maar Hyundai ??
Golf GTD --> gezien het toekomstige nieuwe model / facelift kan dit ook interessant zijn.
Zonder inruil dan ben je helemaal koning. Heb je inruil dan zijn er heel veel factoren die meespelen. (Als je een nieuwe voorraad auto zoekt)
Oa
-vind je een auto die voldoet aan je wensen gezien het toch een reeds samengestelde auto is
-heeft de dealer interesse in jouw auto
-wil de dealer af van zijn voorraad auto
-kan de importeur een rol spelen. (In mijn geval bij de Volvo betaalde de importeur een gedeelte van de marge waardoor de dealer meer voor mijn BMW kon geven en de Volvo voor een lage prijs kon aanbieden)
Bovenstaande geldt wel voor nieuwe auto met 0 km. Sommige met of zonder kenteken. Kenteken betekent vaak wel wat meer financiële voordelen.
Mbt de mijn volvo: van de 4 waren er 3 geheel niet financieel interessant. De laatste juist heel erg