Maar ga vooral door, erg leuk om te lezen

Zelfde smaak qua auto`s, vrouwen geloof ik ook hahahaRobin schreef:ik lig er ook niet wakker van romo, en ik vind 't geinig hoe sommigen op de 'BMW rijder'die gegeneraliseerd wordt overal, reageert. Het blijft een internetforum. Als iedereen op Paris Hilton zou vallen werd 't ook niks, daarom val ik op Eva Longoria ofzo...
Mike schreef:BMW rijders willen in het algemeen hun auto nog wel eens overschatten![]()
Maar ga vooral door, erg leuk om te lezen.
Volgens mij is 6 seconden al snel genoeg om met jou een praatje te kunnen makenRobin schreef:Mike, als jij mij met 3,5 seconden naar de 100 om de oren kunt vliegen (getuned)zonder dat je voortrein in 32 stukken valt praten we verder.![]()
En Alfa doet al sinds 't einde van de 75 niet meer mee als 't om rijbeleving, sportiviteit en betrokkenheid gaat Thom. 8)![]()
Ik ben 't toonbeeld van een BMW rijder voor de NL burger, dat spijt mij ook....
...dat ik in Nederland woon.LOL :twisted:
Je treft het, het kan goedkoperRobin schreef:Tja M3 E90 bring it on, maar ik kan/ga geen vanaf 99.500,- betalen, never, voor een maximaal 5%M 'gevoel', kracht zal tegenvallen....
Er zal toch een prijsverschil tussen sedan en coupe zijn, of zie ik dat verkeerd? ///M of geen M, dat verschil is er altijd al geweest ten voordele van de sedan.Robin schreef:romo schreef:Robin schreef:Tja M3 E90 bring it on, maar ik kan/ga geen vanaf 99.500,- betalen, never, voor een maximaal 5%M 'gevoel', kracht zal tegenvallen....
E90 M3 zal beslist goedkoper zijn dan de E92 M3, niet veel, wel wat.:
Laat 't een keer 1000 euro schelen basisprijs. Wat dacht jij dan?
Een gokje € 92.500...................Rico v Velzen schreef:95000 euro lijkt me niet onlogisch.
Da's 't verschil tussen een 335i E90 en een 335i E92. 4625 euro, kaal. Dat zou ik ook kunnen loslaten op een E90/92 M3 verhaal mits de wagens 't zelfde uitgerust zijn, kaal. Waarom zou een E92 anders nog meer kosten?romo schreef:Is dat een bevestigd bedrag? Bron?Robin schreef:4625 prijsverschil. Rico je zit goed. 8)
Ik durf het niet te zeggen, laten we hier maar vanuit gaan.Robin schreef:Da's 't verschil tussen een 335i E90 en een 335i E92. 4625 euro, kaal. Dat zou ik ook kunnen loslaten op een E90/92 M3 verhaal mits de wagens 't zelfde uitgerust zijn, kaal. Waarom zou een E92 anders nog meer kosten?romo schreef:Is dat een bevestigd bedrag? Bron?Robin schreef:4625 prijsverschil. Rico je zit goed. 8)
En wat zie ik over 't hoofd?
Nog meer //Marketingkosten voor de E92 die de ///M koper moet dokken????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten