BC racing coiloverset, zowel op de Hartge Z3 veersterkte 8/8 als op de Z3 coupe 3.0 met een sterkte van 7/7
bij de roadster ga ik denk ik voor 6/7 want 7 voor is nog vrij stug, wel mooi tegen overhellen, maar mag voor mij nog iets minder stug voor, al wil ik niet dat directe gevoel missen
Zal als je bv nu nog standaard BMW setje zou hebben voor, een hele verandering ten positieve in het stuurgedrag en sportieve gevoel geven,
als je al wat anders eronder hebt zoals je schrijft, zal het wellicht een iets minder groot verschil zijn.
Remmen kan je voor Belgie idd mooi de set voor van de 330 nemen, kan je wel even verder, achter voor Belgie zal lastig worden,
anders set je daar ter compensatie wat sportievere blokken achter, dat kan het wel aan.
Groter en geventileerd is wel mooier, maar ook veel lastiger, helemaal voor Belgie als ik jullie zo hoor.
Ik heb nog een set lightweight kuipstoelen, 6.5 kg pers stuk zonder frames, zitten de zijbeugels op en rails onder en brackets, alles
kant en klaar om te monteren in een Z3 en splinternieuw.
Die zouden anders in de coupe gaan na de ombouw, maar dat werd een ander project...en wil daarvoor toch iets andere stoelen,
of classic model porsche rs, of de zwaardere Performance stoelen...
Maar of ze zo comfortabel zijn? zit wel lekker, maar natuurlijk lastiger in en uitstappen met die Cobra Historic stoelen :—)
Gelijk de hele auto overspuiten zou ik niet zo snel doen, ja ligt er aan hoeveel plekken wellicht, maar zwart kan je nog wel redelijk bijwerken denk?