wel een gaaf filmpje vanaf de actie! dat in en uitzoemen op details hoeft van mij idd ook niet zo maar de drifts en burnouts zijn wel erg gaaf

in 2006... 10 jaar geleden, zo zonde dat gekloot met die km standenKnot schreef:Heb er wel hard mee getrapt maar ook dik onderhoud gedaan. Als Paul er nog even de laatste dingetjes aan doen voor 1 of 2k dan is alles fris (rubbertjes, aandrijflijn, oliekoeler, nieuwe bandjes)...
Vond en vind het wel de mooiste E36 die al een hoop extra's heeft.. schotten in cater, veerpootbrukken, scherpere nokkenassen, dikste achterspoiler.. vul maar aan...
Wel zonde dat ie al die tijd in een hoekje heeft gestaan eigenlijk. Ik heb m weggedaan met 138k op de klok dacht ik.
En dan te bedenken dat ik er 10 jaar terug nog niet veel van bakte... als je ziet hoe we nu met 325/328 met minder vermogen al rond gaan over papenburg en zandvoort.Martijn_bmw schreef:bijzonder dat de km stand nu 4000km lager is dan in jou filmpje...
wel een gaaf filmpje vanaf de actie! dat in en uitzoemen op details hoeft van mij idd ook niet zo maar de drifts en burnouts zijn wel erg gaaf![]()
is weer een originele? teller in gekomen, of daar stond al een stand op of ze hebben het toen meteen maar ff een eind naar beneden bij gesteld.Martijn_bmw schreef:ja in het filmpje zie ik 128520 en nu wordt er geadverteerd met 124861...
en zie nu ook ditin 2006... 10 jaar geleden, zo zonde dat gekloot met die km standenKnot schreef:Heb er wel hard mee getrapt maar ook dik onderhoud gedaan. Als Paul er nog even de laatste dingetjes aan doen voor 1 of 2k dan is alles fris (rubbertjes, aandrijflijn, oliekoeler, nieuwe bandjes)...
Vond en vind het wel de mooiste E36 die al een hoop extra's heeft.. schotten in cater, veerpootbrukken, scherpere nokkenassen, dikste achterspoiler.. vul maar aan...
Wel zonde dat ie al die tijd in een hoekje heeft gestaan eigenlijk. Ik heb m weggedaan met 138k op de klok dacht ik.
Dat is een andere, Rody. Die ex van jou geeft aan 124.861 aan dus is deze teruggedraaid.Knot schreef:Blijkt toch te kloppen, staan er 2... kavel 35 met 139.000km
Auto 35000Knot schreef:€21.234,00
Het is alleen wel 1995 en geen 1996....
Dan is het 42K.... Denk dat dat wel een hele goede prijs is voor een gt als je de prijzen online bekijkt.Joost schreef:Btw is over de veilingkosten. Niet over het bod.
Behoorlijk stuk minder dus.