Ik wil voor mijn Subaru GTT een aftermarket Bosch electronische in-electronische brandstofpomp met bestelnummer 0 580 254 044 kopen.
Bij een erkende dealer/leverancier kost het 371,55 euro excl. BTW.
Bij de niet-Bosch dealer bedrijven zoals Autosport Company, Celtemp Carequipment en vele andere wordt deze aangeboden met prijzen van ca. 225 euro inclusief BTW
Op internet en helemaal in de US voor nog eens veel minder.
Zijn de artikelen die voor minder worden aangeboden imitatie of van mindere Chinese kwaliteit ???
Ik snap er niets van.
De foto's die bij de goedkope pomp staan zijn volledig identiek aan de officiele pomp van de Bosch dealer tot en met de verpakking en product/leveringsnummer aan toe.
De pomp moet echt wel goed zijn, want hij moet 700 pk kunnen trekken.
Wat is wijsheid? te doen ?
Ik heb trouwens hier al wat vragen gesteld in de veronderstelling dat ik toch zeer binnenkort me officieel zou voorstellen.
Ik ben echter al drie maanden aan het mappen op de dyno, echter ik probeer dat iedere keer, maar inmiddels al drie keer gestaakt ivm lekkende radiateur, gescheurd custom inlaat spruitstuk, AFR-meter dyno kapot en nu weer wegvallende brandstof druk.
Nu wordt het hele systeem weer vervangen in de hoop dat de volgende dyno de laatste mapping zal zijn.
Voor de zekerheid ook nog brandstofdruk sensor op de Syvecs installeren.
Ik ben nu al aan het popelen om me te stellen met mijn project van 4 jaar en 4 maanden die geteisterd werd door hoogtepunten maar nog meer dieptepunten als tegenslag en helaas ook fouten.
Enfin, tot binnen kort elders op dit forum
Theo