http://www.elsevier.nl/buitenland/blog/ ... ign=buffer" onclick="window.open(this.href);return false;
David, kun je dit toelichten? Volgens mij zorgen onderlinge moslimlanden/groepen juist NIET beter voor alkaar hence mijn vraag wwarom wél in EU welkom en niet in Saudi Arabië?dvh schreef:Tja..
Zegt ook iets over 'ons' christenen/joden-gemeenschap. Je zou kunnen zeggen dat moslims gewoon beter voor elkaar(s onderkomen) zorgen?
Lees de link die WJ postte dan nog even:Robin schreef:David, kun je dit toelichten? Volgens mij zorgen onderlinge moslimlanden/groepen juist NIET beter voor alkaar hence mijn vraag wwarom wél in EU welkom en niet in Saudi Arabië?dvh schreef:Tja..
Zegt ook iets over 'ons' christenen/joden-gemeenschap. Je zou kunnen zeggen dat moslims gewoon beter voor elkaar(s onderkomen) zorgen?
Ok, en dat verhaal klopt? Gewoon 'n vraag.SlowCo schreef:Lees de link die WJ postte dan nog even:Robin schreef:David, kun je dit toelichten? Volgens mij zorgen onderlinge moslimlanden/groepen juist NIET beter voor alkaar hence mijn vraag wwarom wél in EU welkom en niet in Saudi Arabië?dvh schreef:Tja..
Katholieken hadden ook bepaalde ideeën of wat een Christen is en wat niet. Er is veel te lezen over Soennieten en Sjiieten wat misschien wat duidelijker maakt waarom niet iedere moslim 'gelijk' is. Een in NL geboren soennietische moslim Surinamer kan zelfs wat ambivalent staan tegenover de daden van Saddam Hoessein vanwege de strijd tussen Soennieten en Sjiieten. Gaat mijn pet te boven maar het speelt.dvh schreef:Tja..
Maar ik weet er veel te weinig van om daar iets zinnigs over te melden. Want de moslim/islamiet ( zit er verschil in? ) die weer strijden tegen andere moslims/islamieten.. Ik begrijp het niet. Als in dat ik de situatie niet begrijp. Het zal weinig met het moslim zijn te maken hebben. Maar het geloof is wel dermate belangrijk dat wanneer er vluchtelingen naar niet-moslim landen afreizen er in ieder geval op geloof-niveau voor ze gezorgd dient te worden.
Maar zo kan ik nog een heel lijstje met vragen maken met dingen die ik niet begrijp...
De samenvatting in de kamerbrief van afgelopen week hierover geeft al wat uitleg. Ook over het standpunt van het kabinet en wat de gevolgen kunnen zijn als er geen richtlijnen komen staat het één en ander.frankie schreef:Heeft iemand eigenlijk een idee wat die Europese pensioenrichtlijn precies inhoudt? Gewoon inhoudelijk, zonder oneliners als:"1400 miljard van ons spaargeld wordt weggegeven aan de EU". Want mij is het niet helemaal duidelijk, maar ik heb toch ook weer niet het idee dat er 1400 miljard weggegeven wordt aan Zuid Europese landen zodat die er gaten mee kunnen dichten.
Ohh, een hele geruststelling want die jokken nooit en doen altijd wat ze beloven....RutgerK schreef: De samenvatting in de kamerbrief van afgelopen week hierover geeft al wat uitleg. Ook over het standpunt van het kabinet en wat de gevolgen kunnen zijn als er geen richtlijnen komen staat het één en ander.
Je kan ook de hele richtlijn lezen natuurlijk.SlowCo schreef:Ohh, een hele geruststelling want die jokken nooit en doen altijd wat ze beloven....RutgerK schreef: De samenvatting in de kamerbrief van afgelopen week hierover geeft al wat uitleg. Ook over het standpunt van het kabinet en wat de gevolgen kunnen zijn als er geen richtlijnen komen staat het één en ander.
onder de link ga je naar een pagina met de video, echter spreekt ie Frans, maar wordt vertaald in het Duits.EC-president Jean-Claude Juncker, die in het Europese Parlement letterlijk verklaarde dat ‘leiders van andere planeten’ erop toezien dat de EU op de ingeslagen weg doorgaat Meende hij dat serieus
Riceaux schreef:Ja want dat hebben de kamerleden ook gedaan.![]()
Dinsdagavond verstuurd en woensdag stemmen. Lekker op de laatste dag van het NL'se voorzitterschap er nog ff doorheen gedrukt, terwijl in de voorgaande jaren de regering er aldoor kritisch over was. Je zou bijna denken dat ze hun baantjes aan het veilig stellen zijn.
Dat de Duitsers niet mee doen is ook wel opmerkelijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], EricYellow en 19 gasten