
Nu zijn deze Turbo velgen wel een 1/2 inch breder als ik het goed heb gelezen, maar toch.........dit is wat je/ik wil, dan maar deze wielen..........(als dat verschil zo groot is dan)
Met spacers of hoe dan?Macboy schreef:Kleine moeite om dit aan te passen. Hoewel ik snap dat Romo verwacht dat zoiets gewoon standaard goed moet zijn bij Porsche.
The world's first GT4 with a 991 Power Kit X51 engine is born!!! Mods Include: K&N 981 Filters, 82mm Throttle Body, 991 X51 Power Kit Cylinder Heads, 991 Power Kit X51 Intake Cams, 991 Power Kit X51 Intake Manifold, Cargraphic GT4 Stainless Steel Longtube Headers, a lightweight flywheel half the weight of the stock dual mass flywheel and engine tuning!! Now for some road testing and dyno work!!!
http://www.autoevolution.com/news/450-h ... 05555.html#" onclick="window.open(this.href);return false;Dubbed GT450, the kit allows the boxer unit at the middle of the Cayman GT4 to deliver over 400 horses at the rear wheels, which means we can talk about approximately 450 hp at the crank. To put that into perspective, we'll mention this places the tuned Cayman GT4 in between the 911 Carrera GTS and the 911 GT3.
The aftermarket developer brags about the kit delivering over 53 whp at the top end and above 65 lb-ft of low-end torque (this means the increase sits below the top of the curve). At the same time, the package puts the mid-engined track special on a slight diet, saving 15 lbs.
The last benefit comes thanks to the titanium exhaust included in the kit, which features a valve-system that replicates the two-mode soundtrack of the factory hardware. However, as you'll be able to notice in the video below, the soundtrack is considerably meaner.
The kit also includes a performance intake plenum and a custom throttle body, while a Cobb AccesPort toy will let you go through the various ECU settings.
Fabspeed Motorsport's Porsche Cayman GT450 package can be yours for $8,295
Read more: http://www.autoevolution.com/news/450-h ... z4DRiDEXK1" onclick="window.open(this.href);return false;
die zekering eruit halen die het regelt? of uit programmeren? weet niet of dat kan, maar in theorie zou je dat programma eruit kunnen halen lijkt me?Andre schreef:Zolang er elektronische niet uitschakelbare PTV opzit zijn de plaatjes mooi maar ik hoef het niet.
Marius schreef:Kleine update. Inmiddels 2400 km's Nurburgring met de GT4 gereden. Porsche heeft de uitlijning en onderstel zo goed voor elkaar dat ik pas na 90 rondjes de voorbanden moest vervangen. En niet eens omdat het profiel helemaal weg was (midden en binnen zat nog wel wat rubber), maar omdat ik ze zelf gewoon te heet gestookt had wat zorgde voor irritant onderstuur. De achterbanden kunnen zeker nog wel 25 rondjes mee.
Schijnbaar rijd ik nog niet hard genoeg met de auto hahah.
Op de 60 liter tank (helemaal leegrijden, wat wel af en toe spannend is in het laatste rondje) haal ik 180km's op de NS, dus 8 a 9 rondjes achter elkaar. Wat dat betreft ook vwb de carbon remmen niets dan lof. Blijven vertragen rondje na rondje. Al met al zeeeer blij met de auto en kwaliteit er van tot nu toe.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten