Bericht
door tomgtr » 07 jun 2016, 16:04
Robin, dit is een forum. Ik ken Forum Robin, ik ken Forum GTRene etc. Of jullie in het dagelijkse leven prima gasten zijn of niet kan ik niet beoordelen, heb jullie helaas nooit ontmoet. Ik moet dus afgaan op wat jullie posten op dit Forum. Dat is prima, het is namelijk een forum...
Maar op basis van wat mensen hier posten mag ik denk ik best een opinie over mensen hebben. Jij bent gek op BMW's, verkoopt horloges en neigt politiek financieel naar rechts maar uit teleurstelling over de gevestigde orde en frustratie over hoe de dingen binnen de EU geregeld worden ben je wel te porren voor een relletje en overweeg je uit protest om op de PVV te stemmen, ofschoon je weet dat het een stel idioten is en dat ze financieel meer aan SP kant staan dan aan VVD kant. Dat zeg je althans hier. Mischien rij je wel in een Zastava, werk je bij de Plus op de vleeswaren enstem je SGP.
Zefde geldt voor GTRene. Inderdaad, misschien een prima kerel. Maar afgaande op wat hij post kan ik de volgende conclusies trekken over Forum GTrene : hij is een BMW fan, houdt van 8 cylinders, is afgekeurd, niet handig met computers. Oh en in het Nederland gaat naar de haaien en EU draadje gaan z'n meeste posts over buitenlanders. Om duidelijk te zijn, tegen buitenlanders. Niks nuancerends, niks ooit een andere kant belichtend. Gewoon, tegen buitenlanders. Punt.
Daar is een word voor. Kunnen jullie opgewonden gaan doen dat ik dat woord gebruik, maar sorry, dat is pas hypocriet.