Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tomgtr

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 12:02

Robin schreef:
tomgtr schreef:
Robin schreef:Racisme kaart uitdelen. Ik ben er geen fan van:)
Gelul Robin. Jij weet precies wie hier wat post. En deze opmerking is meer dan gerechtvaardigd in dit geval. Roepen dat dat een beetje makelijk is is echt de realiteit niet zien.
Is mijn/jouw sarcasmemeter kapot Tom? :hmmm:

Luco noemt 350Z racist? Vanwege wat?
Dat 350Z Luco SPer noemt?

Hoe kort is jouw geheugen Robin. Noem ik ReneGtR een racist? Ja. 350Z ja. Van mij mogenmjiullie reopen wat je wil, maar dan mag ik dat ook toch?

Vind ik Denk een stel Randdebielen en een politiek rariteitenkabinet? Ja! Gevaarlijk ja! Heeft dat iets met racism te maken? Nee, gewoon common sense.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 12:08

tomgtr schreef: Hoe kort is jouw geheugen Robin. Noem ik ReneGtR een racist? Ja. 350Z ja. Van mij mogenmjiullie reopen wat je wil, maar dan mag ik dat ook toch?

Vind ik Denk een stel Randdebielen en een politiek rariteitenkabinet? Ja! Gevaarlijk ja! Heeft dat iets met racism te maken? Nee, gewoon common sense.
OK, da's jouw beleving van racisme...... :bag: Ik zal GTRene en 350Z eens vragen:
Rihanna of Angela Merkel?

:lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2016, 12:14

Robin schreef:
GTRene schreef:met Robin eens, er zijn al mede 'Nederlanders' die al vaak genoeg onterecht die 'kaart' uitdelen.

Racist!!11111!!
:lol: :mrgreen:

we hebben wat DENK stemmers hiero, o.a. Tom en Luco :mrgreen:
moeten ze zelf weten, maar schelden ala sommige 'medelanders' zegt meer over hen dan over die waar ze het op richten. :coffee:

@Robin, Rihanna :tooth:

alt

Bericht door alt » 07 jun 2016, 12:49

Racist = een links geldwoord.

Ontleed het woord "racist", dan zien dat het geen eens van oorsprong een Nederlands woord is.
Want dan het men het als "rassist"" moeten schrijven.

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2016, 12:57

GTRene schreef:
Robin schreef:
GTRene schreef:met Robin eens, er zijn al mede 'Nederlanders' die al vaak genoeg onterecht die 'kaart' uitdelen.

Racist!!11111!!
:lol: :mrgreen:

we hebben wat DENK stemmers hiero, o.a. Tom en Luco :mrgreen:
moeten ze zelf weten, maar schelden ala sommige 'medelanders' zegt meer over hen dan over die waar ze het op richten. :coffee:

@Robin, Rihanna :tooth:
Daar gaan we weer zegt meer over hun dan over mij huiuliehuiliehuilie
gt rene.jpg
gt rene.jpg (509.02 KiB) 1377 keer bekeken

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2016, 13:00

idd Luco, daar gaan we weer met jou foto, wanneer kom je nu eens uit dat ei ;-)

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2016, 13:02

Elke dag rene als ik ga werken ipv zielig doen over mijn hoofd en mijn klauw op te houden en zoveel mogelijk te graaien uit de staatskas,, diezelfde kas waar jij zoveel op scheld.

allen

Bericht door allen » 07 jun 2016, 13:07

Het wordt met de dag gezelliger op dit forum. :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2016, 13:11

:angel: :mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 07 jun 2016, 13:11

Afbeelding

tomgtr

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 13:19

Ik twijfel nog een beetje. Denk maakt de invloed van Turkije groter wat natuurlijk geweldig is. Maar aan de andere kant willen SP en PVDA meer geld van me afpakken wat nartuurlijk ook belangrijk is. D66 wil nog meer macht geven aan Europa wat uiteraard iets is wat ik graag wil. Groen Links wil dat ik in een Nissan Leaf ga rijden en appeltjes eet die zelf onbespoten van de boom zijn gevallen, toch een heel mooi streven. Partij voor de dieren gaat zorgen dat Macboy straks weer stiksels heeft in nepleer. Tja, wie kan daar tegen zijn. De PVV wil ook meer geld van me afpakken en alles met een kleurtje of andere religie het land uit flikkeren. Tja, zeg daar meer eens nee tegen. CDA wil de Ikea zondag sluiten. Lijkt me prima idee. SGP stuurt mijn vrouw eindelijk eens achter het aanrecht waar ze ook hoort. Christen Democraten, geen idee wat ze willen, maar zuipen dat ze doen daar dus altijd goed. Moeilijk moeilijk moeilijk. Maar gelukkig weet Rene wat ik moet gaan kiezen. Bedankt voor de tip hoor!
Laatst gewijzigd door tomgtr op 07 jun 2016, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.

JP

Bericht door JP » 07 jun 2016, 13:23

Die christenen zuipen al in de kerk..... :tooth: welke partij sluit de Ikea 7 dagen per week ? Stem ik daar op..... :coffee:
Laatst gewijzigd door JP op 07 jun 2016, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 13:24

LOL alle ellende in NL en daarbuiten ligt aan René da's wel duidelijk. :lol:

Tjongejonge met allen eens in dit geval.

Ik ga maar weer eens verder :wink:

350 Z

Bericht door 350 Z » 07 jun 2016, 13:26

Robin schreef:
OK, da's jouw beleving van racisme...... :bag: Ik zal GTRene en 350Z eens vragen:
Rihanna of Angela Merkel?

:lol:
Ik ga toch voor Rihanna, ben best wel fan van haar :D

En dat Luco zo heftig en bevooroordeelt reageert zegt wel iets over hem, racist in de dop, ben je niet voor hem dan ben je tegen hem en dus in zijn ogen een racist wat hem dus eigenlijk de grootste racist op dit forum maakt :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 07 jun 2016, 13:31

Liever dat jij dat zegt dan iemand met zijn volle verstand, verder heb ik je geen racist genoemd, maar ja lezen valt niet mee zeker :tooth:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 13:39

GTRene schreef: we hebben wat DENK stemmers hiero, o.a. Tom en Luco :mrgreen:
Waar ben ik aan het schelden schat? Schelden als sommige "medelanders"? Heb ik je uitgescholden? Wat geeft je het idee dat ik denk stem? Had je mijn mening mening daarover even gemist? Tja het is ook al ruim een uur geleden dat ik die poste, past niet in je koppie zeker. Of jou een racist noemen is schelden? Als dat zo is, mijn welgemeende excuses. Ik dacht dat je dat als een compliment zag.

Een tomaat is een tomaat, ook als die tomaat zichzelf een hele kleine rode sinaasappel noemt. Als ik iets zie en ik benoem het is de wereld te klein vor sommige mensen. Mocht ik het fout zien laat ik me graag corrigeren. Maar op basis heel veel eenzijdige posts van bepaalde personen mag ik toch wel een conclusie trekken? Ik zie van bepaalde personen als het over dit onderwerp alleen maar eenzijdige berichten gericht tegen buitenlanders met 0 nuance. Als dat geen racist is, leg me dan in gods naam eens uit wat of wie dan WEL een racist is!!???

Robin

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 13:57

Tom je lijkt me 'n beste vent, René ook, René heeft vaak wat merkwaardige websites waar ie mee komt en ik heb daar ten zeerste mijn twijfels over(de sites). Maar daardoor René racist noemen gaat mij wat ver. Noem 'm dwaas:)
Maar zijn we dat niet allemaal?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 16:04

Robin, dit is een forum. Ik ken Forum Robin, ik ken Forum GTRene etc. Of jullie in het dagelijkse leven prima gasten zijn of niet kan ik niet beoordelen, heb jullie helaas nooit ontmoet. Ik moet dus afgaan op wat jullie posten op dit Forum. Dat is prima, het is namelijk een forum...

Maar op basis van wat mensen hier posten mag ik denk ik best een opinie over mensen hebben. Jij bent gek op BMW's, verkoopt horloges en neigt politiek financieel naar rechts maar uit teleurstelling over de gevestigde orde en frustratie over hoe de dingen binnen de EU geregeld worden ben je wel te porren voor een relletje en overweeg je uit protest om op de PVV te stemmen, ofschoon je weet dat het een stel idioten is en dat ze financieel meer aan SP kant staan dan aan VVD kant. Dat zeg je althans hier. Mischien rij je wel in een Zastava, werk je bij de Plus op de vleeswaren enstem je SGP.

Zefde geldt voor GTRene. Inderdaad, misschien een prima kerel. Maar afgaande op wat hij post kan ik de volgende conclusies trekken over Forum GTrene : hij is een BMW fan, houdt van 8 cylinders, is afgekeurd, niet handig met computers. Oh en in het Nederland gaat naar de haaien en EU draadje gaan z'n meeste posts over buitenlanders. Om duidelijk te zijn, tegen buitenlanders. Niks nuancerends, niks ooit een andere kant belichtend. Gewoon, tegen buitenlanders. Punt.

Daar is een word voor. Kunnen jullie opgewonden gaan doen dat ik dat woord gebruik, maar sorry, dat is pas hypocriet.

Robin

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 16:17

Mooi verhaal Tom.

MAAR als je 'tegen buitenlanders' bent ben je nog géén racist....dan ben je 'tégen buitenlanders' .

Je kunt recht/kromlullen wat jij wil Tom, maar ik ben 'tegen buitenlanders' in Nederland, een donkere Antiliaanse vriendin van ons ook, zelfs een Ruandese vriendin van ons(asielzoekster, 10 jaar hier, baan, doet't goed) is tégen de zogenaamde Syrische en andere moslimvluchtelingen, ze is er 'bang' voor(wat in NL/EU gaat komen) Zij is dus Afrikaans met dito uiterlijk. Echt zo'n bosnegerin...

Echte racisten dus...

tomgtr

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 16:31

Robin, niemand bestrijdt denk ik dat zomaar hordes vluchtelingen opnemen in EU krankzinnig is. Niemand bestrijdt ook dat grote groepen Marokanen, Antilianen etc grote problem hier veroorzaken en dat we dat tuig beter kwijt zijn dan rijk. Niemand bestrijdt dat onder die zogenaamde vluchtelingen hordes fortune seekers en terroristen zitten. Niemand bestrijdt dat mensen die hun normen/warden/religie boven die van ons stellen niet welkom zijn hier.

Sterker nog, ik heb jou geen racist genoemd. Dus ik snap niet dat je je verdedigt tegen een aanval die er niet is. Ik zei iets over de xenophobe opmerkingen van iemand anders.

Robin

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 16:37

Ok prima.

Koffie?

:coffee: :coffee: :coffee: :coffee: :coffee: :coffee: :coffee:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 07 jun 2016, 16:40

Graag!

JP

Bericht door JP » 07 jun 2016, 16:41

Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2016, 16:49

Voor mij zijn alle mensen met alle kleurtjes gelijk. Rassen bestaan notabene niet eens. Wat me wel opvalt is dat er een algemeen beeld is/word geschetst dat rascisme vooral een blank, in ieder geval West Europees dingetje is. Een blanke kan alleen maar een rascistische persoon zijn lijkt het wel. Maar in de praktijk is rascisme en haat onder gekleurde mensen jegens andere gekleurde mensen een veel voorkomende situatie of groter probleem als je het zo mag noemen (zie voorbeelden van Robin). Als een blank persoon zich negatief uitlaat (wat ik in de basis niet goedkeur) over ander gekleurden dan krijgt ie gelijk artikel 1 van de grondwet om zijn oren. Maar racisme onder gekleurde mensen is nooit een issue (in de media en/of social media en/of politiek). Dat vind ik vreemd. Is het eigenlijk geen discriminatie dat blanke mensen zo onder een vergrootglas liggen als het aankomt op rascisme?

Verder is het heen en weer gescheld in dit topic natuurlijk weer te kinderachtig voor woorden.

Robin

Bericht door Robin » 07 jun 2016, 16:56

Zoiets Rico.

En de Daisy Bouterse Award gaat naar JP. :tong:

Plaats reactie