Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Vanos is mazzel hebben. Onderstel kan je zo gek maken als je zelf wil, als er verder niks krom is of wat dan kan je voor 1200 euro klaar zijn. Ga je het meteen anders aanpakken met schroefsets etc dan word het even duurder natuurlijk.
Ik heb meteen de hele zooi er onder weg laten slopen, schroefset, rubbers enz powerflex en een topmount van een E46 achter. Kost wat, maar weet je wel zeker dat je weer even klaar bent
Ik heb meteen de hele zooi er onder weg laten slopen, schroefset, rubbers enz powerflex en een topmount van een E46 achter. Kost wat, maar weet je wel zeker dat je weer even klaar bent

- Knot
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Als zo'n auto precies net over de 100.000km is kan je dus voor leuke verrassingen komen te staan, ook al heeft ie alle beurtjes etc gehad om m weer perfect te maken.
Onderstel met rubbers (tegen de 1500 euro)
Drijfstanglagers en vanos revisie (? euro)
Blijft wat met die ouwe bakken he...
Andere optie blijft een E46 320Ci/325Ci/330Ci huisselectie, is een mooiere auto, minder exclusief en minder snel maar wel minder zorgen.
Leaseauto's zijn zo gek nog niet...
Onderstel met rubbers (tegen de 1500 euro)
Drijfstanglagers en vanos revisie (? euro)
Blijft wat met die ouwe bakken he...
Andere optie blijft een E46 320Ci/325Ci/330Ci huisselectie, is een mooiere auto, minder exclusief en minder snel maar wel minder zorgen.
Leaseauto's zijn zo gek nog niet...
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
- Fernando
- Berichten: 5076
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
-
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
Ziet er erg stoer uit.. !! Kan marco zeker waarderen...!! Niet meer de handzame stuurmans auto maar toch.. met de looks zit het zeker wel good.. [img:700:466]http://i7.photobucket.com/albums/y272/b ... G_8956.jpg[/img]
-
- Berichten: 55104
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Wat denken jullie. Ik denk dus 50/75kg erbij...
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... post308563
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... post308563
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
nieuwe foto
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... -uncovered
[img:800:600]http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... 003.1L.jpg[/img]
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... -uncovered
[img:800:600]http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... 003.1L.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:768:512]http://img213.imageshack.us/img213/6325/m3a0cp.jpg[/img]
[img:768:512]http://img217.imageshack.us/img217/6050/m3b4ir.jpg[/img]
[img:768:512]http://img209.imageshack.us/img209/7137/m3c0gs.jpg[/img]
[img:768:512]http://img215.imageshack.us/img215/9168/m3d8ur.jpg[/img]
[img:768:512]http://img217.imageshack.us/img217/6050/m3b4ir.jpg[/img]
[img:768:512]http://img209.imageshack.us/img209/7137/m3c0gs.jpg[/img]
[img:768:512]http://img215.imageshack.us/img215/9168/m3d8ur.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Komt toch wel lomp en groot over, jammer, mogelijk dat het irl meevalt? What ever, het wordt tijd dat men in autoland beseft dat minder ( = gewicht, afmeting, luxe tot op zekere hoogte ) meer waard is dan het tot omogelijke proporties opblazen van een nieuwe lijn.
Kan al voor spellen hoe dat over een aantal jaren gaat, dan is nl de 1 serie zodanig uit de kluiten gewassen dat BMW vervolgens de 0,5 serie gaat introduceren

Kan al voor spellen hoe dat over een aantal jaren gaat, dan is nl de 1 serie zodanig uit de kluiten gewassen dat BMW vervolgens de 0,5 serie gaat introduceren



- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ach ik vind hem wel stoer, en straks in de showroom is het allemaal weer hallejulla. En mischien ooit een keer als opvolger voor mijn huidige over 6/7 jaar.
Want de nieuwprijzen zijn voor mij toch niet te betalen.
Maar voorlopig doet ie me momenteel netzo weinig/veel als een BMW M6.
De huidige e46 M3 zal er in ieder geval niet minder om worden.
Want de nieuwprijzen zijn voor mij toch niet te betalen.
Maar voorlopig doet ie me momenteel netzo weinig/veel als een BMW M6.
De huidige e46 M3 zal er in ieder geval niet minder om worden.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das helemaal waar, De huidig e M3 vind ik de mooiste ooit, weet niet of de nieuwe daar in gaat slagen, ik ben niet zo`n aanhanger van de Bangle lijn. Gelukkig keert BMW op haar schreden terug, naar wat ik heb gelezen wil men in de ontwerpen terug naar de "oude" stijl, inclusief het fameuze naar de bestuurder gebogen cockpit.
Gelukkig het werd tijd, we zijn lang genoeg op de proef gesteld.
Gelukkig het werd tijd, we zijn lang genoeg op de proef gesteld.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja de cockpits zijn echt minder, de 1 serie is nog licht gedraaid naar de bestuurder, en persoonlijk vind ik dat ook het beste bangle interieur, maar een e46 interieur is nog steeds het mooiste BMW interieur EVER.
Koop je straks een nieuwe M3, mot er weer navigatie in,( want hoort wel bij zo'n auto) zit je met 2 kamelenbulten opgescheept
Koop je straks een nieuwe M3, mot er weer navigatie in,( want hoort wel bij zo'n auto) zit je met 2 kamelenbulten opgescheept

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Exact, en als ik kamelen bulten wil ga ik wel naar de woestijn
Ik blijf het een kapitale blunder van de ontwerpers vinden dat ze daar van af gestapt zijn, de cockpit that is.
Zou wat zijn als je de BMW nieren naar de geschiedenis boekjes laat verwijnen, komt op het zelfde neer. Heilig schennis dus, degraderen zo iemand.


Zou wat zijn als je de BMW nieren naar de geschiedenis boekjes laat verwijnen, komt op het zelfde neer. Heilig schennis dus, degraderen zo iemand.
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
I spoke to my dealer...said BMW has not yet released a date.
Normally it is about one and a half to two years after the release of the 3 series.
I suspect this time its different...there is talk that BMW have gone back to the drawing board after the success of the Audi RS4...time will tell
Lees ik net op e 90 post, weet iemand hier iets van? Of is het weer gelul?
Normally it is about one and a half to two years after the release of the 3 series.
I suspect this time its different...there is talk that BMW have gone back to the drawing board after the success of the Audi RS4...time will tell
Lees ik net op e 90 post, weet iemand hier iets van? Of is het weer gelul?
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Noblesse oblige; ik verwacht dat BMW toch een motor wil leveren die Audi toch enigzins in de schaduw zet; De Audi heeft een 4.2 liter en 420 PK, de BMW een 4.0, uitgaande van de huidige M3 die zo`n 105 PK/l levert , kom je ook op 420 PK, de vraag rijst nu of ze dit in Munchen wel voldoende vinden. De auto kan wel klaar zijn, maar de motor? Mischien dat men toch nog eens het eea tegen het licht gehouden heeft om de concurentie weer een hak te zetten.
Eerlijk gezecht verwacht ik niet anders, goede zet van Audi, houdt de concurent scherp

Eerlijk gezecht verwacht ik niet anders, goede zet van Audi, houdt de concurent scherp


Wie is er online
Gebruikers op dit forum: EricT en 38 gasten