Volledige historie bekend . Km zijn erg laag maar aantoonbaar.
14 jaar oud .volgend jaar zakelijk vervoer !
Kleur:zwart
Stuur: Links (zoals het hoort

KM stand: (62.000KM)
De Airco is gewoon aanwezig, net als electrische ramen.
Locatie Midd nederland - Prijs € 25.500
Aanpassingen/Modificaties:
Interieur:
Diff volledig instelbaar Tarmac-Gravel-Snow
Olie temperatuur + turbodruk + Wideband AVR meter in het dashboad
Oliedrukmeter met instelbare waarschuwing
Turbodruk meter
Injectie moment en hoeveelheid instelbaar
Lage verstelbare Stoelframes + Kuipstoelen
OEM Gordels
Gewichtbesparing af fabriek .achterin de koffer geen bekleding
Neus volledig van composiet
Exterieur:
Ruitensproeiers vv
Xenon 4300k
Front Towstrap
18"x8.5 Advance met 255/35/18 Potenza 7mm
Remmen:
Brembo Remklauwen en 350mm schijven
Remslangen rondom vernieuwd
Binary Brake Cooling kit
Titanium shims V + A ( voorkomt warmte afgifte richting de remklauw, dus geen kokende remvloeistof)
ATE Remvloeistof
ferro[img][img][/img][/img] remblokken rondom
Onderstel:
Veerpootbrug Voor zwart gepoedercoat
SuperPro Steering precision kit
Powerflex Diff bushes
Powerflex engine mounts
Extended Wheelstuds
Lightweight wheelnuts Mutegi
BC ER coilovers met castor/camber topmounts en custom springrates 8kg/8kg
Electronica:
3 port Boost control Solenoid
Logging Software + Tactrix Cable
AFR Datalogging
GM IAT Sensor
MAP sensor
ECU software V Performance
Bosch Lambda
Motorruimte/Aandrijflijn:
ATS Blade Carbon koppelingsset
5 Versnellingsbak close ratio
Transfercase/ Middendiff RS OEM
Nieuwe versterkte bus tussen versnellingsbak en transferbox
RS Achter differentieel, met aangepast sper
Mishimoto Aluminium radiator
Slimline 10" Mishimoto fan
3” Intercooler setup AB88 inclusief Custom Intercoolerbuizen
Blow off valve
MAP Rev3 Inlet manifold
4" K&N Intake
Walbro GST450 benzinepomp
ID Injectors
AEM Fuel rail
3" Custom uitlaat
3" Decat met demper (originele kat aanwezig voor APK)
Coil on Plug kit met Denso bobines
Air/oil seperator
Onderblok (opgebouwd om 600pk aan te kunnen)
CT9A Ori Motorblok
Engine machining with Torqueplate R&R 156mm LW billet rods
ARP 625+ Newage bolts
CP Pistons 87mm
Race Rod bearings
Race Main bearings
Thrust bearing
ARP L19 Headstuds
ARP Mainstuds
OEM Engine gasket set
OEM Water pump
OEM Oil pump
OEM Cambelt kit
OEM Balance shaft delete
AMS Wetsump
Sump return valve modification (meer/constantere oliedruk)
Fluidampr crank Pulley
HKS Oil Thermostat
Cilinder head
CNC heads ported/polished cilinder head
3mm Lash adjusters
Kelford 272 Camshafts
Piper Vernier pulleys
Kiggly HLA Regulator
Aan het blok zijn diverse modificaties gedaan om de efficientie te optimaliseren en de olietoevoer te verbeteren.
Zoals te zien is, er blijft niks te wensen over, kant en klaar en garant voor veel spannende kilometers!
Technisch 100% in orde! De auto heeft geen gebruikssporen en nauwelijks steenslag, maar voor de leeftijd is deze nog is zéér nette staat. Aantoonbaar nooit schade gehad!
Meer/betere foto’s op http://www.facebook.com/mevovii" onclick="window.open(this.href);return false;