Zeer, zeer dikke machine in real life.
Vind alleen die zwarte/two tone velgen absoluut een mismatch, zou denk ik iets wits onder een blauwe wel erg gaaf vinden.

Repost? Uitlaat en diffusor lijkt me wel wat!MarkS schreef:Als ik het zo op de foto's bekijk dan misstaan die zwarte performance onderdelen op LBB zeker niet.
Goeie foto's ook.
Hoe krijg ik deze foto's te zien? Zie een kruisje en copy paste in browser vindt ook niks?Joop schreef:Gisteren bij het Performance uitgevoerde exemplaar van Dusseldorp in Apeldoorn wezen kijken. De Performance onderdelen zijn nog redelijk subtiel onder een LBB exemplaar. Denk dat dat toch komt door de redelijk dik aangezette lijnen van de basisauto.
Wat me wel opviel was het labeltje aan de schakelaar van de uitlaat. Blijkbaar niet toegestaan op de openbare weg qua geluid in Track Mode. 'Only for track use'... Alleen als deze voor de openbare weg al te luid is, op welk circuit is dit dan wel toegelaten?!
Nee, gisteren werkte ze wel. Nu niet meer.Macboy schreef:Denk dat een paar foto upload sites niet werken op elke type computer. Heel irritant.
DVH ?
Basically got rid of my F80 because the lack of steering feel, numb throttle, but a cool looking huge fast sedan.
I was debating about test driving the M2 because I already have a GT4 but I'm glad I did because these cars are totally different. I ended up test driving a DCT M2.
I want to say I love the M2 and it's now one of my favorite BMW. The car is able to break traction which I didn't expect since it's lower power than the M3. I personally feel the weaker engine makes this car more balanced and it's not a bad thing. What really sold me on this car is that it's fun to drive. The car is agile much like my Lancer Evolution and Fiesta ST. It is able to dance around and much better on center feel and pointy feeling. The ability to dance gives the car a lighter feel than the M3. The M3 feels more stable and boring at the same time. Of course the interior feels downgraded most due to the non clear coated plastic looking carbon fibre trim. In reality I can care less about interior on a fun car. The truth is that this car is more fun to drive than my GT4. The GT4 is too perfect, too balance, no slop, and limits too high and hard to break traction unless you are at the track.
I give the car 5 stars. The good driving feel reminds me of the E46 of the old. This definitely should have been the improved in every way next gen E46 M3. The traditional M3 is back. Now if they make a M2CSL 3200lb version it would be perfect.
Forget to mention some cons but probably overall package is still worth buying.
1. Heavy steering. Wish they program it lighter on center and heavier when you turn to get ride of the electric power steering feel. However I find it much improved over the M3. I don't know if it's the foot print or they reprogramed the steering for better feel. Whatever they did it's better.
2. I can't get it to personalize the steering and the throttle and tranny. Being a turbo car we know what to expect. Basically I don't like the throttle on turbo cars. However, I find AWD cars acceptable since throttle mashing doesn't disrupt the car.
Dit is de demo auto van Van Osch Hasselt (BE) met blijkbaar alle M Performance goodies op.Robin schreef:Die staat wel heel dik op de camera met z'n verlaging (??)en MP goodies, tering....![]()
En die sound. Ik ben bezig met het MP uitlaatsysteem al dan niet met diffusor. Sowieso de andere remblokken en heel misschien stuur en poook in carbon, maar ik zit in dubio.
Als ik deze blauwe in 't filmpje zie zo is ie ook skitterend.
The car is agile much like my Lancer Evolution and Fiesta ST. It is able to dance around and much better on center feel and pointy feeling. The ability to dance gives the car a lighter feel than the M3. The M3 feels more stable and boring at the same time.
pJoop schreef: Wat me wel opviel was het labeltje aan de schakelaar van de uitlaat. Blijkbaar niet toegestaan op de openbare weg qua geluid in Track Mode. 'Only for track use'... Alleen als deze voor de openbare weg al te luid is, op welk circuit is dit dan wel toegelaten?!
EDIT : klopt any 1er is agilerMacboy schreef:Robin dat is wat Romo en ik ook riepen toen we vanuit de M3 in de 1-serie stapten, je merkt dat direct in een gewone 1 serie, laat staan de M2, maar goed uit onze mond vond je dat allemaal onzin ...
The car is agile much like my Lancer Evolution and Fiesta ST. It is able to dance around and much better on center feel and pointy feeling. The ability to dance gives the car a lighter feel than the M3. The M3 feels more stable and boring at the same time.
Ja ik zie de plaatjes dank u.Joop schreef:Collagefotootje doet het weer als het goed is..![]()
...even snel online in elkaar geknutseld, maar link blijkbaar niet houdbaar.
Ik heb gedacht aan het 1M 19"wiel of een BBS in datzelfde design en dan anthraciet, maar ik kén er wel mee leven totnutoe:)Downforce Hans schreef:Ik zou snel die wielen er onderuit gooien.
Dat zwart met zilver wat tegenwoordig gemeengoed is geworden vind ik geen porem.
Lijkt wel uit zo`n goedkope autoparts folder......
Een paar mooie ADV wielen en de auto is af wat mij betreft.......
+1Downforce Hans schreef:Ik zou snel die wielen er onderuit gooien.
Dat zwart met zilver wat tegenwoordig gemeengoed is geworden vind ik geen porem.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten