Mischien kan hier een poll van gemaakt worden?
Even de praktijkmensen (DF ers dus) maar vragen...........

Nee, De wegen en het spoor in Nederland bieden nog meer dan voldoende ruimte voor groei. De piekbelasting in de ochtend- en avondspits, met als gevolg lange files en overvolle treinen, kan het best worden afgevlakt door het stimuleren van thuis- en telewerken en het terugdringen van de afstand tussen woon- en werkadressen.Niels schreef: Oftewel: er is niet te weinig ruimte zolang we maar niet in de auto stappenDie jongens bij Capgemini worden slapend rijk man
![]()
En das toch niets nieuwsPescatore schreef:Nee, De wegen en het spoor in Nederland bieden nog meer dan voldoende ruimte voor groei. De piekbelasting in de ochtend- en avondspits, met als gevolg lange files en overvolle treinen, kan het best worden afgevlakt door het stimuleren van thuis- en telewerken en het terugdringen van de afstand tussen woon- en werkadressen.Niels schreef: Oftewel: er is niet te weinig ruimte zolang we maar niet in de auto stappenDie jongens bij Capgemini worden slapend rijk man
![]()
![]()
Wel frappant dat in dezelfde uitkomst staat dat rekeningrijden bij voorbaat afgeschoten kan worden want voor de zakelijke rijder maakt het (zoals verwacht) toch geen flikker uit:
Het rekeningrijden biedt evenmin soelaas. Zakelijke rijders veroorzaken volgens de onderzoekers 60 tot 70 procent van de files. Juist deze groep voelt de kilometerheffing niet in de eigen portemonnee. Deze weggebruikers krijgen de reiskosten vergoed door hun werkgever of ze berekenen de kosten door aan hun klanten.
En hier gaat het fout. Mensen zouden juist een gat in de lucht moeten springen op het moment dat het werk aanbiedt om een bijdrage in de huisvesting te doen. Helemaal met een loonsverhoging horende bij de duurdere levensstandaard in de randstad.Niels schreef: Gewoon dramatisch, als ze me twee keer mijn loon zouden bieden om in Den Haag te stationeren dan zou ik lekker bedanken 8)
Je hebt gelijk! Maar ik woon nu in het Noorden en bedoel dat ik voor geen goud richting de randstad gaPescatore schreef:En hier gaat het fout. Mensen zouden juist een gat in de lucht moeten springen op het moment dat het werk aanbiedt om een bijdrage in de huisvesting te doen. Helemaal met een loonsverhoging horende bij de duurdere levensstandaard in de randstad.Niels schreef: Gewoon dramatisch, als ze me twee keer mijn loon zouden bieden om in Den Haag te stationeren dan zou ik lekker bedanken 8)
Gebruikers op dit forum: nickdoesburg, Thomas H, Will F. en 13 gasten