Terug gevonden!!! / BMW 325i 2006
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
- GTRene
Re: Terug gevonden!!! / BMW 325i 2006
wel met kentekenplaten? of is dat een andere 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Ik doelde erop dat het normaal is om af te voeren op een bergingswagen. Maar nalopen zouden ze ter plekke kunnen doen.Bombadil schreef:Eric Z schreef:Al is het maar om te voorkomen dat er weer in de krant staat "politie geeft auto terug met pistool/ lijk/ kilo drugs in de kofferbak".Eric Z schreef:normaal is denk ik als ze nog sporen onderzoek willen doen.
Altijd de vraag wat er met een auto is gebeurd in de tussentijd. Hier was ook een GTI gejat, stond die twee maanden lang in een hofje zeven kilometer verderop.. Dan dank je toch ook "waarom pikken ze die?!"
Veelal worden die autos toch weggezet ivm eventueel aanwezige gps trackers.
-
Auto staat al vanaf zondag in opslag en in afwachting van een forensisch onderzoek.
Het is druk zeggen ze

Het is druk zeggen ze

- tomgtr
Wat een gezeik zeg. Echt zuur. Ik zou ook iets hebben van hou hem maar. Maar als je hem dan toch terug krijgt, get on with it.
-
Nou auto staat eindelijk bij een schadeherstel bedrijf. Auto nu ook met daglicht gezien. Ze hebben met man en macht de Bearlock proberen open te breken wat resulteerde in een afgebroken pook. Kan op Realoem geen onderdelen nummer vinden alleen de totale gearshift : Gearshift Steptronic: 25167548037. In ieder geval het onderdeel waar de pook aan vast zit.
Verder is het slot van de kofferbak opengebroken om de accu los te koppelen. Slot van de bestuurderskant is open gebroken. Kap onder het stuur is losgetrokken, al weet ik niet waarom, en nog wat kleine dingen.
Ze hebben er geen meter mee gereden en daarom ook weggesleept. Toen de automaat kaduuk ging hebben ze hem laten staan. Hoop eind van volgende week weer gefixt.
Verder is het slot van de kofferbak opengebroken om de accu los te koppelen. Slot van de bestuurderskant is open gebroken. Kap onder het stuur is losgetrokken, al weet ik niet waarom, en nog wat kleine dingen.
Ze hebben er geen meter mee gereden en daarom ook weggesleept. Toen de automaat kaduuk ging hebben ze hem laten staan. Hoop eind van volgende week weer gefixt.
- GTRene
hm, dat is best nog wat schade, dus door die bearlock is je auto eigenlijk kaduk, of althans vrij veel.
-
Yes inderdaad, er komt dus ook geen Bearlock meer in denk ik. Schade om deze open te breken is vrij groot. Aan de andere kant, als ze hem niet weg gesleept hadden dan was hij wel voor de deur blijven staan. Ze hebben verder ook geen onderdelen eruit gehaald. Stoelen, proff navi en airbags zitten er nog allemaal in.
- GTRene
als zo'n automaat gesleept wordt gaat het dus kapot? en wat gebeurt er dan, slaat de bak dan vast oid?
wellicht was er op die plek en net gestolen niet veilig om de auto te plunderen van?
wel een klote gedoe zeg, sterkte met afhandelen van.
wellicht was er op die plek en net gestolen niet veilig om de auto te plunderen van?
wel een klote gedoe zeg, sterkte met afhandelen van.
-
Dat is ook het idee erachter; Bearlock eruit halen kost zoveel tijd en moeite dat stelen weinig interessant is. Anderzijds als je enkel de onderdelen wil...GTRene schreef:hm, dat is best nog wat schade, dus door die bearlock is je auto eigenlijk kaduk, of althans vrij veel.
Ik denk toch ook hier dat zonder Bearlock de hele auto überhaupt niet was teruggevonden maar allang in een loods (/) in Roemenië stond.. Anderzijds kan ik me voorstellen dat als je nu die schade allemaal ziet je ook even moet slikken..
-
Nee automaat (pook) is stuk gegaan omdat ze veel kracht hebben gebruikt om die Bearlock eruit te slopen. Hierna was de auto onbruikbaar. De auto stond wel in zijn vrij, wat niet mogelijk is als deze nog in de P stand staat lijkt mij ?GTRene schreef:als zo'n automaat gesleept wordt gaat het dus kapot? en wat gebeurt er dan, slaat de bak dan vast oid?
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Volgens mij kan je via obd naar neutraal, iemand die dat kan bevestigen?