Pffffff hou eens op joh.......Macboy schreef:Tuurlijk op gegeven moment vindt iedereen hem opeens wél mooi. Goh verbazingwekkend hoor...
In plaats van dat mensen nou eens leren er open voor te staan. En niet meteen te roepen dat ze het niks vinden en hoe mooi de oude 1M was. Beetje onthouden dat vaak mensen moeten wennen aan nieuwe autos. Dat meeste (nieuwe) BMW's in het echt pas echt tot hun recht komen.
Maar goed kennelijk hebben velen nog steeds een plaat voor hun kop.
(niet op jou gericht deze post hoor)
Dat is bij OneOcean Club in Barcelona. Ik zat er dit weekend ook en heb hem even live zien voorbij rollen. Zeer stoer ding!Robin schreef:Wat 'n gedoe Rnd.
De mijne wordt week 19 gebouwd, da's mid mei, dus hopelijk eind mei rijden.
Zoals vele BMW's is de M2 niet altijd even fotogeniek, maar irl gewoon skitterend/prachtig/dik/stoer/elegant, ken weinig auto's deze kant van Engelse/Italiaanse exoten die zo mooi ogen irl.
Die groene heb ik niks mee, deze blauwe weer wel. Raar op de poten zal wel...ik zie 't niet:)
Die M2 lijkt wat positief camber te hebben in bochten waar de M4 dat niet heeft. Er is mogelijk dus nog wat te winnen met uitlijnen, of verlagen en stijver op zijn veren zetten.witje schreef:M2 vs M4
Weer een fijne video, enthousiaste bestuurders en mooi gefilmd!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Mark 320iS, maurizio en 2 gasten