Guys, can i copy that video first... haha

Tsja, het zijn de standaard zaken in de regen, beetje kennis, kijk wat filmpjes, ervaar het zelf eens, kijk naar de gladde stukken en gaten in het asfalt etc en je zou beter moeten weten....GTRene schreef:je moet echt de Ring kennen, helemaal in de regen, je ziet ze soms heel langzaam gaan en dan nog uitbreken...
das best apart, of zo glad als snot of veel koppel onderin en glad?
Macboy schreef:Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
De GT4 heeft nogal lange bakverhoudingen dus als je in z'n 3 laat staan, dan heb je niet de trekkracht die je wil.Knot schreef:Dat schakelen en tussengas enz gaat idd super, alleen hij kan m beter in 3 laten staan volgens mij, geeft meer rust in de auto.
Nog wel hoop foutjes, en miss/hit/hit enz... en waarom maar 1 handschoen?
I was so excited that I forgot to put on my right glove!Knot schreef:en waarom maar 1 handschoen?
Hij schakelt mijns inziens veel te vaak onnodig terug naar 2, voor meer rust en toch voldoende trekkracht vanuit 3 had die de GT4 denk wel de helft van de keren in z'n 3 kunnen laten of zettenKnot schreef:Dat schakelen en tussengas enz gaat idd super, alleen hij kan m beter in 3 laten staan volgens mij, geeft meer rust in de auto.
Nog wel hoop foutjes, en miss/hit/hit enz... en waarom maar 1 handschoen?
Idd, veel te vaak naar 2. En zelfs op de video is het verschil in beleving tussen die boot en de GT4 al immens.GTRene schreef:Hij schakelt mijns inziens veel te vaak onnodig terug naar 2, voor meer rust en toch voldoende trekkracht vanuit 3 had die de GT4 denk wel de helft van de keren in z'n 3 kunnen laten of zettenKnot schreef:Dat schakelen en tussengas enz gaat idd super, alleen hij kan m beter in 3 laten staan volgens mij, geeft meer rust in de auto.
Nog wel hoop foutjes, en miss/hit/hit enz... en waarom maar 1 handschoen?![]()
maar wel leuker als vanuit de M3 met die DKG wat heel anders klinkt (logisch) zo'n GT4 lijkt me wel leuk rijden
Witje je komt veel op de Ring dus je zou moeten weten dat dat niet waar is. De Lambo rijder krijgt ook juist kuddos van de Ring taxi.witje schreef:Die gast in de Lambo wordt wel mooi te kijk gezet door een Porsche met de helft aan pk's en een middenklasse sedan volgeladen met dronken Engelsen
Exact hetzelfde hier. Zowel de Ringtaxi versie als de GT4 versie van begin tot eind gekekenMacboy schreef:Voor het eerst sinds jaren - letterlijk - dat ik een hele Ringronde weer heb afgekeken. Vroeger keek ik honderden rondjes. Op gegeven moment heb je het wel gezien. En dan is er niks meer wat zodanig boeiend is dat je het een hele ronde volhoudt.
Maar dit was weer eens een welkome aanvulling
Vorm over functie vs all show no go.Hielke schreef:Sodeknetters, over lelijke auto's gesproken!
Zal best, maar lillijk is en blijft ie.MParallel schreef:Vorm over functie vs all show no go.Hielke schreef:Sodeknetters, over lelijke auto's gesproken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten