Die is dus van jou

Heb je auto zien staan bij de Rewe. Op het moment dat wij wilden gaan kijken was de baan helaas alweer dicht.witje schreef:Van Euskirchen tot Monchengladbach was een drama. Kneep 'm wel een beetje vanwege de hoeveelheid water. Vanaf Venlo gelukkig alleen maar in de zon gereden
Vorig jaar vlakbij de ingang aangehouden op de 'bekende' plaats waar ze wel vaker staan. Mijn OMP stuur, Sparco stoel en Schroth gordels werden 'afgekeurd'. Vooral de gordels die een draaiknop hebben zijn niet toegelaten. 110 euro boete... Die heb ik toen ter plekke afgetikt. Ik kreeg er toch niets tussen.... Mijn Nederlandse APK was blijkbaar niet goed genoeg in Duitsland. Ik heb allerlei argumenten verzonnen maar het was niet goed. Ik heb toch Europese toelating met mijn auto als deze in Nederland is goedgekeurd?MParallel schreef:Als ze daar moeilijk gaan doen om verlagingen dan kunnen ze daar dagelijks gaan posten en 99% van alle auto's gaan checken.
Dat zou toch alleen voor DE kentekens moeten gelden?
Ik kom er al 15 jaar Eric en minstens 100x geweest maar nog élke keer verbaas ik me over de bijzondere autos - en ook de hoeveelheid - die er te vinden zijn.Eric Z schreef:Zelf niet gereden maar wat een apparaten rijden er rond, bizar. Mocht willen dat ik zo'n budget had.
Regen bovenop de rubberafzetting van de auto's op de curbstones denk ik.GTRene schreef:lijkt trouwens ook wel of ze daar 1 of ander goedje op de baan gooien oid, lijkt er vaak zo glad als snot daar,
die van de maserati?Knot schreef:Haha, filmpje kijkende wist ik al precies waar het fout zou gaan... je moet daar niet de binnenkant pakken... klassiekertje.... zonder van alle ellende en nasleep
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten