Wat maken die extra kosten voor twee jaartjes dan uit als je daarmee een icoon uit de automobielhistorie van Ford rijdt? Kortom, pak die parel en de titel van Klaverblad Koning van Apeldoorn.

2 dingen:Macboy schreef:Ik wil geen auto kopen zakelijk. Altijd weer gedoe en gezeik mee heb ik het idee. Elke 2 jaar weer verkopen. Kan me ook niet voorstellen dat het veel goedkoper is. En als het wel veel goedkoper is gaat het weer allemaal naar de belastingdienst. Mensen moeten zich echt realiseren dat van elke €100 die je denkt te besparen daarmee de helft ongeveer richting de BD gaat. Dus dan liever €50 netto betalen en €100 bruto uitgeven dan andersom.
Code: Selecteer alles
Leaseplan €1405 pm
Athlon €1095 pm
met 10.000km (ze hebben daar geen 2.000kmStefanW schreef:https://www.athlon.nl/essential/auto-le ... 50000/#top
Ik kan morgen wel een offerte voor je maken?
Wat ik probeerde uit te leggen Arthur is stel je geeft €1000 per maand uit aan een auto. En je wil wat leukers rijden en je hebt iets gevonden voor €1500. Maar je vindt die €500 te veel. Realiseer je dan dat die "bruto" €500 door jou "netto" maar €250 kan kosten. Dus met andere woorden: voor €250 meer per maand rij jij dus een €500 duurdere auto. Particulier kan dit natuurlijk nooit zo. Dat kan dus een leuke overweging zijn voor een autogek. Andersom: stel je rijdt een auto voor €1500 en je wil goedkoper rijden en kiest een auto van €1000 uit. Dan denk je dus €500 goedkoper uit te zijn. Niet dus, je bent dan dus 'maar' €250 goedkoper uit.Arthur schreef:Belastingdienst? Wat nou belastingdienst? Het interesseert mij geen ene moer wat er naar de BD gaat. Linksom of rechtsom, boeit mij niets. Het gaat mij om de netto berekening, als het onder de streep kost wat ik ervoor uit wil geven boeit het mij niet wie wat krijgt
Kijk, daar heb je het al.Rnd schreef:Dat de plekken vergeven zijn betekent nog niet dat alle dealers hun voor dit jaar bestelde RS al verkocht hebben. Op Autoscout24.nl staan er nu nog 5 te koop bij dealers.
Update: Hielke was me net voor.
Zou kunnen dat een dealer hem zelf bestelt heeft zonder hem verkocht te hebben. Voor de lease wordt zo'n auto niet besteld. Veels te incourante bak.Hielke schreef:Ik zou eerst maar eens bij Ford navragen wat er nog mogelijk is. Misschien hebben de dealers juist met de kijk op lease heel wat auto's besteld.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten