Ik zou als compensatie een standkachel vragen, das nog lekkerder dan een verwarmde voorruit en geeft hetzelfde (en meer) effect.
Daarnaast is een standkachel altijd makkelijk achteraf in te bouwen

Bouwt PON toch als alternatief een standkachel in.......Macboy schreef:Ging met name om voorbeeld Fabian. Maar als je geen garage hebt en strenge winters is die voorruit ook een must.
Dit.allen schreef:Voorruitverwarming is een optie waarvoor ik een bestelde wagen serieus zou laten staan. Geloof niet dat ze het niet na kunnen leveren. Of ze het doen is een tweede. Nieuwe voorruit, wellicht een stukje kabel erbij en wat herprogrammeerwerk?
Was altijd bang dat m'n vrouw de schuifdeur van de Transporter eruit zou jepperen. Dealer gevraagd of ze softclose konden naleveren. Onmogelijk.
Later leerde ik dat anderen dat zelf inbouwden. Had toen alleen de deur niet meer.
PON vergeet wel vaker wat.....Forza schreef:Hoe de f*ck kan dat überhaupt vergeten worden. Dat wordt toch allemaal met digitale formulieren opgesteld....?
Erg jammer zo'n reactie..... Ik ben een voorbeeld van iemand die zeker geen relatie opbouwt met een dealer door idd het vaak wisselen van een auto. Dus daarom ook de vraag wat is het voordeel van het opbouwen van een relatie van een dealer.allen schreef:Echt Luca, ik snap niet eens waarom jij je in zo'n discussie durft te mengen. Ten eerste koop je kwalitatief te goede wagens en ten tweede ruil jij je wagens alweer in voordat iemand drie keer met z'n ogen heeft geknipperd!
Je moest eens net als ik 3 jaar lang een Land Rover gaan rijden. Dan mag je meepraten.
+1, Chris z'n compensatie is echt kudt. Sorry......Arthur schreef:Oef, Luca. Sarcasmesensoren staan uit?
Overigens een geweldige compensatie voor een garantieafhandeling. Beter dan Chris z'n compensatieDat je überhaupt compensatie (durft) te vragen voor 2x een bezoekje. Dat vind ik al standaard. 1x laten zien/bespreken en 1x reparatie. Dan krijg ik, omdat ik nog garantie heb, wel een leenauto mee. Vindt ook niet elke dealer normaal.
Ik investeer in de relatie mede vanwege mijn blog, zodat ze af en toe een speciaal voertuigje voor me neerzettenallen schreef: En wat die relatie betreft... Ik wil een goede relatie met de mensen aan de servicebalie en de werkplaats. Een verkoper heb je na de deal niets meer aan. Daarbij blijft het de komende 4 jaar bij gedag zeggen.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten