Je beschrijft precies mijn doorsnee ritjes op een rustige zondagochtend.Andre schreef:Even een kleine shiftlock voor het dwars aanremmen van de bocht koppeling in handrem erbij en door een hairpin heen:)

Je beschrijft precies mijn doorsnee ritjes op een rustige zondagochtend.Andre schreef:Even een kleine shiftlock voor het dwars aanremmen van de bocht koppeling in handrem erbij en door een hairpin heen:)
LOL jij hebt ervaring met alles wat hier boven staat.Macboy schreef:Robin dat blijft natuurlijk kunstmatig. Maar kan me voorstellen dat dit wel een leuke ervaring oplevert, zeker als je aan het knallen bent. Ook de ZF bak heeft in sportstand die "duw". Voegt zeker wel wat toe.
Tom: dat de mensen die dagelijks met een DCT rijden hem niet traag vinden is nogal logisch. Dat noem je wennen aan iets. Gewenning. Zoals een lelijke vrouw. Wordt met de jaren ook opeens mooi.
Schijn bedriegt
Dat lijkt me wel veilig, wellicht dat sommige testers die 'vertraging' zo die er bij hun optrad, mede daardoor kwam,Hielke schreef:En oh ja, dit vergeet ik nog te vertellen, de bak onthoudt schakelcommando's. Dus ook wanneer het toerental van de motor een terugschakelactie nog niet toestaat, vindt die schakelactie alsnog plaats op het moment dat het toerental wel voldoende gezakt is. Je hoeft je daarom bij sportief terugschakelen niet af te vragen of na twee keer tikken de bak echt wel van 5 naar 3 terug gaat. Dat gaat ie, mits je maar voldoende snelheid bent kwijtgeraakt. Heel goed.
Dat kan, maar als je een beetje nadenkt en weet wat je doet, moet je ook inzien dat sommige dingen wel en sommige dingen niet kunnen. Maar ok ik had al zware twijfels bij bepaalde reviews en reviewers en die zijn alleen maar vergroot neem me niet kwalijk. Zelf rijden is het devies!GTRene schreef:Dat lijkt me wel veilig, wellicht dat sommige testers die 'vertraging' zo die er bij hun optrad, mede daardoor kwam,Hielke schreef:En oh ja, dit vergeet ik nog te vertellen, de bak onthoudt schakelcommando's. Dus ook wanneer het toerental van de motor een terugschakelactie nog niet toestaat, vindt die schakelactie alsnog plaats op het moment dat het toerental wel voldoende gezakt is. Je hoeft je daarom bij sportief terugschakelen niet af te vragen of na twee keer tikken de bak echt wel van 5 naar 3 terug gaat. Dat gaat ie, mits je maar voldoende snelheid bent kwijtgeraakt. Heel goed.
verwachten dat je terug kon terwijl de motor nog te veel rpm maakte en dan dat commando van, heel iets later gebeurde wat veiliger is voor de techniek (logisch)
zou dat het zijn? of misschien een nog veiliger afgesteld elektronica van de bak voor wat test auto's?
tomgtr schreef:Erm nou dan ben je kennelijk niet lang samen geweest met 1 vrouw want als je lang samen bent met 1 vrouw wordt juist de rest steeds mooier.
Ok, hier heeft Macboy het dan wèl bij het rechte eindIk had in de F10 535i 8AT helemaal geen geklap in de aandrijflijn zoals bij de 7DCT . Volgens mij bedoel ik wat anders en jij ook Ilija.
Doe ik dat ipv de handbak:)Erik K. schreef:Voor de liefhebber.
€4000,- incl montage.
Robin schreef:Doe ik dat ipv de handbak:)Erik K. schreef:Voor de liefhebber.
€4000,- incl montage.
Wat kost alleen 't uitlaatsysteem en 't stuur bijv?
de rest zegt me niet veel op 'n blauwe...
Gebruikers op dit forum: BMeinders en 8 gasten