Zaterdag kwam ik terug van een kleine Z3 coupe meeting en 1 x thuis zag ik dat mijn auto helemaal onder de vliegen zat, maar wel merkwaardige nwe sporen achterliet, verder niet zoveel aandacht aan besteed tot ik zondag de auto weer uit de bad cave haalde en dacht van, er klopt iets niet met die vliegen...dus ik eens beter kijken en veel vliegen en andere insecten waren geplet...(paar stukjes lekker gereden zullen we maar zeggen) en ik voelde eens met mijn vingers over die vreemde sporen op de kap enzo en dat voelde vreemd aan? olie achtig ofzo...anyway dacht ach was ik wel morgen(vandaag dus) en toen wist ik het zeker want het wilde er ook bijna niet af! ik heb die Zaterdag achter een erg millieu onvriendelijk voertuig gereden dat olie druppelde en met een wat hogere snelheid kreeg je die sleepsporen de hele voorkant en spiegels enz zat eronder dus 1 of andere auto heeft flink wat olie verloren, mijn hele kar eronder

dus na het wassen moest ik overal nog maals over met glassex om die sporen eraf te kunnen halen! , voorkant, en motrokap en spiegels en andere uitstulpingen zoals de dikke kont, leek wel een windtunnel test
Maar wel een raar idee, nooit eerder in mijn 26 jaar autorijden gehad, wel eens dieren en vogels en dikke torren en naruurlijk fijnstof en sahara zand en een grote plaat piepschuim die van een vrachtauto waaide en vol tegen mijn auto kwam(waaide net weer op dus frontaal) wat een knal, maar geen schade omdat het erg licht spul is haha.
Zo kun je wat meemaken, maar tot nu toe viel het voor mij gelukkig nog mee, nog nooit geen mensen er voor gehad, wel eens bijna, das enorm schrikke, hartslag 10