Vliegen? insecten? wat was het. Roadkill, The Terminator

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Vliegen? insecten? wat was het. Roadkill, The Terminator

Bericht door GTRene » 11 jun 2007, 12:23

:roll: Zaterdag kwam ik terug van een kleine Z3 coupe meeting en 1 x thuis zag ik dat mijn auto helemaal onder de vliegen zat, maar wel merkwaardige nwe sporen achterliet, verder niet zoveel aandacht aan besteed tot ik zondag de auto weer uit de bad cave haalde en dacht van, er klopt iets niet met die vliegen...dus ik eens beter kijken en veel vliegen en andere insecten waren geplet...(paar stukjes lekker gereden zullen we maar zeggen) en ik voelde eens met mijn vingers over die vreemde sporen op de kap enzo en dat voelde vreemd aan? olie achtig ofzo...anyway dacht ach was ik wel morgen(vandaag dus) en toen wist ik het zeker want het wilde er ook bijna niet af! ik heb die Zaterdag achter een erg millieu onvriendelijk voertuig gereden dat olie druppelde en met een wat hogere snelheid kreeg je die sleepsporen de hele voorkant en spiegels enz zat eronder dus 1 of andere auto heeft flink wat olie verloren, mijn hele kar eronder :evil: dus na het wassen moest ik overal nog maals over met glassex om die sporen eraf te kunnen halen! , voorkant, en motrokap en spiegels en andere uitstulpingen zoals de dikke kont, leek wel een windtunnel test :lol:
Maar wel een raar idee, nooit eerder in mijn 26 jaar autorijden gehad, wel eens dieren en vogels en dikke torren en naruurlijk fijnstof en sahara zand en een grote plaat piepschuim die van een vrachtauto waaide en vol tegen mijn auto kwam(waaide net weer op dus frontaal) wat een knal, maar geen schade omdat het erg licht spul is haha.
Zo kun je wat meemaken, maar tot nu toe viel het voor mij gelukkig nog mee, nog nooit geen mensen er voor gehad, wel eens bijna, das enorm schrikke, hartslag 10 :shock:

RVV

Bericht door RVV » 12 jun 2007, 00:34

Rebel

Re: Vliegen? insecten? wat was het. Roadkill, The Terminato

Bericht door Rebel » 12 jun 2007, 00:38

GTRene schreef: en een grote plaat piepschuim die van een vrachtauto waaide en vol tegen mijn auto kwam(waaide net weer op dus frontaal) wat een knal, maar geen schade omdat het erg licht spul is haha.
:

Moet je niet te hard zeggen.
Na het ontploffen van spaceshuttle destijds omdat er hittetegeltjes ontbraken, hebben ze testen genomen met soort piepschuim.
Het blijkt als zelfs lichte materialen maar met genoeg snelheid ergens tegenaan botsen de impact groot kan zijn..
Dit naar aanleiding van de brokken schuim die van de tanks op de shutle terrecht kwamen....

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jun 2007, 01:07

Klopt, volgens mij hebben ze dat nu weer met die hitteschildjes die problemen...hoorde ikgister op tv dacht huh? nu alweer, dat zo'n klein iets zo dramatische gevolgen kan hebben..
Bij mij reed ik net de oprit op achter die vrachtwagen(die reed al een eindje verder) ik reed lekker op dat moment zeker 100(was nog aan het optrekken) toen ineens zag ik die plaat opwaaien van de vrachtauto en dacht wow...toen viel ieplat en ik dacht ow kan er midden overheen maar toen waaide ie net recht op dus Bam...wat een knal haha...zag wel wat lichte strepen zwart/wit van de wrijving en uit elkaar spatten van dat spul maar ik kon dat er later zo afpoetsen, als ik 200 of harder zou rijden zou ik wel eens een deuk kunnen hebben ja...

Plaats reactie