Macboy schreef:Leuk geprobeerd Hans
Maar, toch geen interesse in de klok?
Macboy schreef:Leuk geprobeerd Hans
Absoluut niet. Heb al een duiker gehad en de Alpina voor het water. Als ik dat bedrag nu uitgeef leg ik liever wat meer bij voor deze die ik op het oog heb:Downforce Hans schreef:Maar, toch geen interesse in de klok?
allen schreef:Ik heb niet zoveel verstand van mode, dus wellicht kun je me even vertellen of deze klok momenteel hip is of dat jij degene bent die deze klokjes hip gaat maken?
Ja geweldig ding. Is hun kroon op 't werk.Tim N schreef:Dan toch liever deze seiko
https://www.hodinkee.com/articles/the-s ... k-boutique" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin deze zomer bij de BBQ leggen we ze even naast elkaar. De kleinste gaat op de BBQ IljaMacboy schreef:Tom en Robin: we wisten allemaal al wel hoe klein jullie pikkies zijn. Het is écht niet nodig om dat er nogmaals hier in te peperen hoor !
Robin schreef:Ilija wat ben je ook 'n enorme zak...horlogeliefhebber.
tomgtr schreef:Begin deze zomer bij de BBQ leggen we ze even naast elkaar. De kleinste gaat op de BBQ IljaMacboy schreef:Tom en Robin: we wisten allemaal al wel hoe klein jullie pikkies zijn. Het is écht niet nodig om dat er nogmaals hier in te peperen hoor !
tomgtr schreef:Begin deze zomer bij de BBQ leggen we ze even naast elkaar. De kleinste gaat op de BBQ Ilja
Robin schreef:Ilija wat ben je ook 'n enorme zak...horlogeliefhebber.
Nice!Forza schreef:Helaas gaat mijn bonus mijn nieuwe appartement in. Mocht er nog wat overblijven dan kijk ik heel serieus naar de Oris Aquis Depth Gauge. Blijf ik een prachtklok vinden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], HJ2 en 3 gasten