Tijdje terug een 180pk Audi A4 gekocht, maar na een week kwam ik er achter dat daar geen "fun" mee te halen was, gewoon een van A naar B auto.
Dit keer wil een goede keuze maken en er ook ongeveer 3 jaar in blijven rijden. Nu kwam ik uit op de volgende auto:
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_adve ... 3294612609
Er zit nog huisselectiegarantie op tot april 2008, ook bij een andere dealer, dus mocht er iets mee zijn dan heb ik garantie bij de dichtsbijzijde dealer 30km verderop.
Ik heb de BMW dealer in Hoogeveen gebeld en die konden aan de hand van het kenteken zien dat deze 120d voorzien is van een sportonderstel met carrosserieverlaging, ok dat staat vast wel voor wat driving-fun.
Ook wil ik hem op later termijn laten chippen naar 200pk.
Het is alleen erg moeilijk afscheid nemen van m'n huidige trouwe 4-wieler, een Golf station die me nooit in de steek gelaten heeft en die nu amper 4000 euro opbrengt. Toen ik laatst de Audi had gekocht heb ik de Golf gehouden en zodoende kon ik de Audi verkopen en weer terug naar m'n Golfje, als ik hem nu inruil kan ik niet meer terug.
Zo, ben ik m'n verhaaltje weer kwijt

Heeft iemand van jullie ervaring met het sportonderstel op de BMW 1-serie ? En omdat de mensen van BMW specifiek "met carrosserieverlaging" opnoemden, is dat nog weer iets extra ?
Hoe hard is dat onderstel ? Want een standaard 120d zonder dat onderstel vond ik al heel hard op slechte wegen.
Is het bijzonder veel harder dan bv het huidige type Audi RS4, om maar even 1 van mijn weinige referentiepunten op te noemen 8)