slechtste ervaring ooit!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
GTRene

Bericht door GTRene » 28 mei 2007, 11:14

Cupra R schreef:Fiat Panda 900cc een rode uit 1987 met van die campingstoeltjes met juten zakken eromheen. Geloof me slechter bestaat niet. Zelfs een Lada rijd beter en daar kun je nog zeer gemakkelijk mee driften (spreek uit ervaring).
Mijn vrouw heeft dat ding een half jaar gehad echt een regelrechte ramp.

Luxe 0
Zitten 0
Vering 0
Eigenlijk bijna alles een 0 enigste plus was dat je het gehele interieur in no time eruit had liggen :lol:

P.s. 80-120 klokken moet je niet aan beginnen want dan zijn de batterijen allang leeg.
Kan ik helemaal beamen, ik wilde destijds een sportauto voor een leuke prijs , maarja voor dat geld wat ik had toen moeilijk, ik was nog jong en iedereen zei, dan ga je beter sparen , koop je zo'n camping fiat Panda...dacht zit misschien wat in dus zogezegd zo gedaan... de 2d dag moest ik naar Amsterdam heen en weer, ik kwam terug en alles deed zeer, hele rug naar de kloten(was sportstoelen gewend) dus meteen dat ding te koop en echt waar, heb hem precies 7 dagen (week) gehad en met 1.000,-gulden winst weer doorverkocht..tjonge wat een ramp :x :lol:

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 28 mei 2007, 11:55

Slechtste ervaring overall: eigenlijk de Kadett 1.7 D waar ik les in had en de Vectra van mijn zwager.
Bij de Kadett stond 1.7 volgens mij voor 't aantal pk's, en de Vectra... What can I say? Jeremy Clarkson had gewoon gelijk...

Wat zitten betreft: ik pas voor geen meter in een MX-5 (1e en 2e generatie).
Het zijn hele leuke auto's om te zien en om in te sturen, maar ik kijk tegen de bovenste raamstijl aan en krijg na twee meter al kramp in al m'n ledematen. Zelfs als passagier is geen fatsoenlijke zithouding te vinden.

Wat kwaliteit betreft: de Fiat Ritmo. Die roestte op plekken waar je het niet verwacht. En de hoofdsteun knalde bij het naar voren klappen van de stoel (het was een 3-deurs) tegen de voorruit. Gevolg: een flinke barst in de ruit.
Wat rijden betreft vond ik het wel een heel fijne auto. Het motortje voelde best pittig aan. O ja, had ik al verteld van de schakelpook die afbrak? :lol:

Thomas
Auto: Bmw 1-serie

Bericht door Thomas » 11 jun 2007, 20:33

Vanaf vandaag eens met Dennis Cavallino. Er staat nu voor 2 dagen zo'n Citroen C3 voor de deur....

Thomas
Auto: Bmw 1-serie

Bericht door Thomas » 13 jun 2007, 20:30

Gelukkig weer ingeleverd. Wat een hok....

Zit te bellen, doe de knipperlicht aan.. bliep bliep bliep. Aan de andere kant van de telefoon: "Wat gebeurt er?" Uh, ik doe m'n knipperlicht aan. Echt te irritant gewoon.

Plaats reactie