De 1M behouden zou voor mij betekenen, vertroetelen/rustig aan, weinig km erop. Dat kan. Maar dat wil ik niet, want dan geniet ik alleen van het kijken ernaar. Wordt echt helemaal niks.
Terwijl die kar wat André zegt zo prima is, dat moet ik nog zien bij de M2, alhoewel: De M4 stuurde zo superscherp in voor zo'n kolos, bijna buitenaards voor zijn grootte en lompheid. Dat kan de M2 alleen maar beter denk ik. En rwd plus sper en handbak, dat recept snapt BMW M als geen ander.
Verder zegt Macboy 't mooi, en begrijpelijk, maar zo zie ik dus de 1M helemaal niet, hij is zeer zeker in geen enkel opzicht verouderd, ook niet zijn looks of interieur in mijn ogen. En 't rijden... maar wat ik al zei. Je moet rijden ermee en niks anders. Nou dan wil ik dit jaar naar Berlijn, naar Zwitserland en misschien wel Spanje met de auto etc etc. Leuk, maar wat ik in de eerste alinea zei. De inruilprijs is't bewijs, maar wel met 'n redelijk normale kmstand.
Dus ja. Dan komt er 'n M2 uit, zat ik wat op te wachten, op foto's een mooie kar tov een 1er of gewone 2er, denk je erover na. Doen? Of doorrijden, met alleen kleinere ritjes(niemand die dat tegen mij zegt of kms verbiedt laat dat duidelijk zijn, meer voor mijzelf.) of kijken naar 'n M2. Inruilprijs ok. Tja.
Toen naar Brussel, ding irl bekijken alles of niets. Dat werd dus alles.
Dus wat krijgen we nou:
-een elegant stoere kar op 't oog (irl)
-fijne motor die tot 7000 nog aardig bij de les is tov 1M met mooie sound
-remmerij ook ok hoop ik dit keer voor zover ik weet
-besturing M4 niet ok , te licht, F30 335i ben ik er niet over gevallen...
-Pilot Supersports icm verkort M4 chassis met die vast bevestigde achtertrein of hoe je dat vertaalt?
-Actief LSD
Ik denk dat er 'n andere vorm van scherpte voor terugkomt. Maar op afroep driftbaar. 1M ook.
Misschien meteen 18 inch ers eronder voor 'n wat vloeiender effect wat Andre en Wouter en ik ook al doen bij 1M.
Kortom, wat schiet ik ermee op? Minder kilometers en een nieuwe kar, minder stoer, wel meer streling voor het oog imho. De rest weet ik niet:)
Maar excited for sure! En daar gaat 't om, complete plaatje. Compromis.
Van alle nieuwe karren wil ik graag 'n:458 Speciale, F12 TDF, 991 GT3RS, GT4 en 'n Focus RS,maar deze moet ik 't mee doen:))))