Bert ///M3 schreef:Waarschijnlijk kan je het makkelijk laten coderen bij een tuner maar het is apart dat de keuze er niet standaard in zit.
Ik weet ook niet hoe geavanceerd de rest is. Bij oudere BMW's kon je bijvoorbeeld traction and stability control wel afzetten maar bijvoorbeeld corner brake control kon je volgens mij weer wel aan houden. Je ESP was dus als het ware ook nog redelijk aan te passen.
Andere wat ik niet begrijp. De keramische remmen zijn niet beschikbaar. Maar het zijn in feite gewoon M3 remmen en M3 ondersteldelen. Als je dus keramische remmen wilt is het gewoon kwestie van even een setje schijven en klauwen ophalen bij de dealer en die monteren. Kan natuurlijk ook heel goed dat die later alsnog als optie beschikbaar komen.
Keramische remmen niet beschikbaar vanwege prijs. Kar moest goedkoper in de markt, ook met opties.
Of het er op kan? Ga ik wel vragen, kosten zeker €7-8K (als het kan dan) Alleen al vanwege ontbreken remstof vind ik het de moeite waard, het remt natuurlijk ook nog eens super.
Waarbij ik moet zeggen dat die M4 stalen remmen de beste ooit waren ivm de M`s die ik gereden heb, kleine slag, heel hard pedaal gevoel, waarbij ik de dosering wat moeilijk vond.
Wellicht optioneel op een M2 CSL/GTS ??