2 euro per liter, en dan?
-
Re: 2 euro per liter, en dan?
Hier is de goedkoopste 1.729 per liter 95, verder zitten ze vaker tegen de 1.839 per liter
- Roy RS
Hier bij de Tango kost het altijd 50 euro...
- GTRene
achja
http://www.niburu.nl/het-complot/5174-d ... rgiecrisis" onclick="window.open(this.href);return false;
zo gaat dat.Energie-onafhankelijk
Tienduizenden arbeiders werkten mee aan de pijpleiding. Williams stond de werklieden bij en werd gesteund door de Alyeska Pipeline Service Company. Vanwege zijn functie kreeg hij toegang tot geheime informatie.
Williams kwam tot de ontdekking dat de Verenigde Staten energie-onafhankelijk zijn en geen energie van buiten het land nodig hebben om te kunnen overleven. Hij legt in zijn boek The Energy Non-Crisis uit dat het bankiersgenootschap het wereldwijde energiebeleid uitstippelt.
Volgens Williams wordt de energieproblematiek bewust gecreëerd door de Wereldbank en het Internationaal Monetair Fonds (IMF). Hij heeft van dichtbij gezien hoe de levensstandaard van de Amerikanen wordt verlaagd door de benzineprijs te verhogen en hoe het extra geld via andere landen wordt doorgesluisd naar de Wereldbank. Olie is een wapen geworden om de massa wereldwijd in het gareel te houden en de middenklasse uit te bannen.
http://www.niburu.nl/het-complot/5174-d ... rgiecrisis" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
Staan een hoop sprookjes op die site Rene dus ik zou ze niet al te snel serieus nemen. Je gelooft toch zelf niet dat een dominee zomaar toegang krijgt tot dat soort info????
- GTRene
dat nieuws is van een andere site geplukt he 
maar natuurlijk geloof ik niet alles zomaar, vergeet echter niet het tijdsdeel waarin een deel afspeelde zie>
dus dat wat jij nu aandikt bewijze van dat ie als dominee zoveel kon inzien bijna niet mogelijk zou zijn is ook onzin, wellicht had ie daarvoor wel een vertrouwds voor hen, iets immers dominee
dus als je jaren goed meedraait waarom zou zo iemand dan geen inzicht kunnen hebben in?
denk bv zelfs aan moderne tijden Snowden dat broekie zou je zeggen of denken, moet je zien wat voor inzicht hij overal in kreeg om maar wat te noemen.
so why not

maar natuurlijk geloof ik niet alles zomaar, vergeet echter niet het tijdsdeel waarin een deel afspeelde zie>
in die tijden kon je van alles worden door groot te worden in e.d. heel andere tijden dan vaak nu.De Amerikaanse dominee Lindsay Williams reisde in 1971 af naar Alaska als missionaris. In 1974 werd daar begonnen met de aanleg van de Trans-Alaska pijpleiding, één van de grootste pijpleidingen ter wereld.
De pijpleiding wordt gebruikt voor het transport van ruwe olie en is privé-eigendom van de Alyeska Pipeline Service Company.
dus dat wat jij nu aandikt bewijze van dat ie als dominee zoveel kon inzien bijna niet mogelijk zou zijn is ook onzin, wellicht had ie daarvoor wel een vertrouwds voor hen, iets immers dominee

dus als je jaren goed meedraait waarom zou zo iemand dan geen inzicht kunnen hebben in?
denk bv zelfs aan moderne tijden Snowden dat broekie zou je zeggen of denken, moet je zien wat voor inzicht hij overal in kreeg om maar wat te noemen.
so why not

- Bert ///M3
Ik werk in die business Rene. Resultaten van proefboringen & welltests daar krijg je zelfs on site geen inzage in. Gaat gesealed direct door naar de klant (vaak ook de regering, welke de lease uitgeeft en vaak een deel van de exploration financiert)
Dus laat staan een dominee.
Verder hebben mensen die inzage hebben in die gegevens een behoorlijke non disclosure agreement getekend. Die informatie naar buiten brengen kan je een helehoop narigheid bezorgen ook omdat dat soort info gevoelig ligt mbt aandelenhandel. Kan je behoorlijk voor gestraft worden oa voor marktmanipulatie. Laat staan dat je er een boek over schrijft.
Dus laat staan een dominee.
Verder hebben mensen die inzage hebben in die gegevens een behoorlijke non disclosure agreement getekend. Die informatie naar buiten brengen kan je een helehoop narigheid bezorgen ook omdat dat soort info gevoelig ligt mbt aandelenhandel. Kan je behoorlijk voor gestraft worden oa voor marktmanipulatie. Laat staan dat je er een boek over schrijft.
- Martijn M
Net getankt voor 2,004 de liter.
Afzetters, op zondag betaalde ik 2,08
Italië is wel erg duur qua benzine...
Afzetters, op zondag betaalde ik 2,08

Italië is wel erg duur qua benzine...

- GTRene
dat is idd erg prijzig 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vorige week naar BMW Welt / museum geweest, vaak tanken uiteraard
Aral 102 voor €1,70 aan de snelweg, buiten de snelweg ook paar keer tanken, Aral 102 voor € 1,649..........
Nou, ik ga nog maar een keer

Aral 102 voor €1,70 aan de snelweg, buiten de snelweg ook paar keer tanken, Aral 102 voor € 1,649..........
Nou, ik ga nog maar een keer

-
- Auto: AR 3.0BIT/ A4 1.8TQ/ GTE
lekker vind ik dat altijd, maakt het tripje nog leuker! 

- daNpy
't Is in Duitsland ook weer duurder geworden idd (102 was € 1,58).romo schreef:Vorige week naar BMW Welt / museum geweest, vaak tanken uiteraard
Nou, ik ga nog maar een keer![]()
- Riceaux
Benzineprijzen variëren behoorlijk per land heb ik wel gezien onderweg naar Portugal. Spanje was toch wel het goedkoopste met 1.38 voor een liter euro98. Dieselprijzen variëren tussen de 1,34 in Nederland, 1,45 langs de snelweg in Frankrijk, 1,32 langs de snelweg in Spanje en 1,35 langs de snelweg in Portugal.
- Luco
hoe kom jij in godsnaam aan 1.34 in nederland?????
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elmar
Gisteren in Duitsland Aral 102 voor € 1,309 per liter.
- Knot
En het is hier alweer 3 cent gestegen... diesel nu 98,9 en het was even 95,9 vorige week.
-
OnlineMartijn_bmw
laat het maar snel 2EUR per liter worden, wat een pleuris drukte op de weg tegenwoordig