Michel Pol schreef:
Maar de PVDA gaat zijn stemmers niet aan banden leggen natuurlijk!
Michel
Wouter81 schreef:SP, GL en PvdA sociaal? Dat zijn de meest asociale partijen van Nederland. Dit soort plannen bedenken en steunen is ronduit asociaal richting de belastingbetaler.
Trouwens, die gasten mag je aan de haaien voeren.
Ik snap niet waarom er meteen weer naar de linkse partijen gewezen wordt........Ja hoor we stemmen links dus bedenken we allemaal dat we een zootje ongeregeld op een te duur schip zetten omdat we weten dat het toch niet gaat werken

En linkse partijen zijn ook heel erg blij met mensen die niks bijdragen aan de economie en nog blijer met mensen die geld kosten

Beetje kort door de bocht mannen

ook links is niet blij met dit soort acties. Stem gerust rechts maar kom me niet aan met dit soort kortzichtige uitspraken.
Michel Pol schreef:Sterelisatie van probleemjongere en ouders die incapabel zijn is de meest humane manier om er over een aantal jaren vanaf te zijn.
Michel
Mijn zegen heb je
Tomaz schreef:Bij dit soort berichten denk ik steeds aan de mensen die toestemming hebben gegeven om dat project te ondernemen. Die zouden van mij best eens op hun verantwoordelijkheden en de gevolgen daarvan gewezen mogen worden.
Helemaal mee eens. Gewoon een of andere geitewollensok die even een "goed idee" heeft. Man, man....je ziet het gebeuren

Iedereen weet dat het niet gaat werken en toch doorzetten

Ik snap niet hoe je het in je botte harses haalt