Kielhalen dat tuig!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Kielhalen dat tuig!

Bericht door Wim te Riet » 08 jun 2007, 12:39

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland ... tnr=155766

Het is toch gewoon te gek voor woorden dat 'wij' voor zulke reisjes diep in de buidel moeten tasten, terwijl deze probleemjongeren het in hun kont geschoven krijgen?
En dan ook nog de boel verkloten!
Kielhalen over de hele lengte van 't schip zeg ik! :evil:

Knot

Bericht door Knot » 08 jun 2007, 12:42

Mijn zege heb je!

Zonde van zo'n schip... teringlijers opgesloten laten werken om voor de schade op de dragen.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 08 jun 2007, 12:48

allochtone probleemjongeren staat er...

Dus 1 mogelijkheid en dat is een pilgrimstocht naar land van herkomst!

Wat een idioten zeg, waar gaat het heen met de wereld :? :shock:

Michel P

Bericht door Michel P » 08 jun 2007, 12:56

Sterelisatie van probleemjongere en ouders die incapabel zijn is de meest humane manier om er over een aantal jaren vanaf te zijn.

Maar de PVDA gaat zijn stemmers niet aan banden leggen natuurlijk!

Michel

René130i

Bericht door René130i » 08 jun 2007, 13:18

Wie betaalt dat reisje?

Tom V

Bericht door Tom V » 08 jun 2007, 13:25

Rene / Hazze schreef:Wie betaalt dat reisje?

Jij en ik met geld van wegenbelasting...

Geert.

Bericht door Geert. » 08 jun 2007, 13:40

Rene / Hazze schreef:Wie betaalt dat reisje?
Wij :evil:
Die takkelijers moet je op een boot zetten en laten zinken, allemaal een ankertje om het pootje en langzaam laten zakken.... [img:41:28]http://cache2.hyvz.com/images/smilies/d ... hammer.gif[/img]

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 08 jun 2007, 14:47

beter nog om een snoepreisje naar ijsland te organiseren en die lui laten koken in een heetwaterbron :twisted:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jun 2007, 15:15

Hup ook op dat eiland ermee...tja vroeger dat waren nog eens tijden :lol: gooiden ze gwoon al dat gajes op Australie enzo, en kijk wat het dan kan worden, dus gewoon een eiland ergens opzoeken en laat ze het maar met elkaar redden...zijn wij er van af, en dan zeg ik het nog netjes :twisted:

Roman

Bericht door Roman » 08 jun 2007, 15:33

Vuurpeleton.

emiel307sw

Bericht door emiel307sw » 08 jun 2007, 16:41

op de boot van sinterklaas terug naar huis..

Tristan

Bericht door Tristan » 08 jun 2007, 17:35

Dat is de f*cking "Eendracht".

Daar moeten ze gvd met hun poten vanaf blijven. :evil: Verplicht zout water drinken, en dan kijken hoe lang ze het nog leuk zullen vinden.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 08 jun 2007, 17:44

Bij dit soort berichten denk ik steeds aan de mensen die toestemming hebben gegeven om dat project te ondernemen. Die zouden van mij best eens op hun verantwoordelijkheden en de gevolgen daarvan gewezen mogen worden.

Over de jongeren die andermans spullen slopen (ongeacht of dat een schip is) stel ik (her)opvoedingskampen voor op bijvoorbeeld, oude militaire complexen of juist ver van de bewoonde wereld onder toezicht van ex-probleemjongeren. De samenwerking van sociale isolatie, discipline en groepsdruk van "zwaardere" jongens zou best eens een goede uitwerking kunnen hebben volgens mij.

Overigens; er zijn moeilijk opvoedbare kinderen, en kinderen die moeilijk opgevoed zijn. Ouders die falen in het opvoeden van hun kinderen zouden ook aangesproken moeten worden op hun gedrag om verdere achteruitgang te voorkomen. Ik zie dat als een soort groepsdruk naar de volgende generatie.

We moeten ook weer niet naar een politiestaat waarin alles gecontroleerd en gelegitimeerd moet worden, maar het lijkt me belangrijk dat de jeugd enkele belangrijke normen en waarden bijgebracht krijgt. Als dat niet goedschiks lukt is er altijd nog kwaadschiks. Als je het zo bekijkt klinkt het herinvoeren van de dienstplicht niet echt als een slecht idee.
Mensen met een geestelijk probleem vallen wat mij betreft buiten dit verhaal, dat zijn de écht moeilijk opvoedbare kinderen.

Shakes

Bericht door Shakes » 08 jun 2007, 18:54

Dit is eigenlijk toch fantastisch!
Nederland op z'n breedst. Kan vanavond weer gerust slapen wetend dat mijn belastinggeld in goede handen terecht komt.

N.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 jun 2007, 19:57

En zo is het N, zulk soort dingen laten je steeds vaker nadenken over je toekomst in dit achterlijke land :?

Komen die zelfde suffe politici natuurlijk weer met het briljante idee om zulk soort tuig door militairen te laten 'opvoeden'.

Zolang mijn CAO nog niet geregeld is, (de vorige was anderhalf jaar verlopen voordat de nieuwe inging) ze defensie steeds verder uitkleden en wij trouwens al genoeg eigen ellende hebben, komen ze er wel lekker uit :twisted:

Ik ga me laten omscholen :?

(beetje offtopic, moest er even uit :D )
Laatst gewijzigd door Bram op 08 jun 2007, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 08 jun 2007, 19:58

Same here Nandor.

Wat het verhaal niet vertelt, is of de missie geslaagd is? Zijn die jongens na afloop gedisciplineerder geworden? :lol:

Dit soort initiatieven moeten we toejuichen, net zolang totdat al die rooie rakkers die schaamteloos op PvdA en SP stemmen, omdat ze dat 'sociaal' vinden, zich bewust worden van alle problemen die ZIJ als linkse baggerbende teweegbrengen aan heel Nederland. Autotochtoon en allochtoon. Is Leefbaar Fortuyn, uhm Rotterdam, nog steeds aan de macht daar? Pim zou dit niet zo gewild hebben. :D

Wanneer gaat de volgende boot? Ik voel een VEELS TE GAAF programma idee opborrelen ipv die laffe gouden kooi.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 jun 2007, 20:00

Ja, we zetten onze onderzeeërs in :twisted:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 08 jun 2007, 20:02

SP, GL en PvdA sociaal? Dat zijn de meest asociale partijen van Nederland. Dit soort plannen bedenken en steunen is ronduit asociaal richting de belastingbetaler.

Trouwens, die gasten mag je aan de haaien voeren.

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 08 jun 2007, 21:28

Militaire dienst weer invoeren?
Man, ik heb nog nooit zoveel overdag geslapen en gelezen als in dienst! (89/2, radiotelefonist/telexist).
Dat zal dus niet helpen vrees ik...

Lubbers had toch ooit al eens een goed idee?
Ik zeg: uit de ijskast met die plannen!

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 08 jun 2007, 21:31

Michel Pol schreef: Maar de PVDA gaat zijn stemmers niet aan banden leggen natuurlijk!

Michel
Wouter81 schreef:SP, GL en PvdA sociaal? Dat zijn de meest asociale partijen van Nederland. Dit soort plannen bedenken en steunen is ronduit asociaal richting de belastingbetaler.

Trouwens, die gasten mag je aan de haaien voeren.
Ik snap niet waarom er meteen weer naar de linkse partijen gewezen wordt........Ja hoor we stemmen links dus bedenken we allemaal dat we een zootje ongeregeld op een te duur schip zetten omdat we weten dat het toch niet gaat werken :? En linkse partijen zijn ook heel erg blij met mensen die niks bijdragen aan de economie en nog blijer met mensen die geld kosten :? Beetje kort door de bocht mannen :wink: ook links is niet blij met dit soort acties. Stem gerust rechts maar kom me niet aan met dit soort kortzichtige uitspraken.
Michel Pol schreef:Sterelisatie van probleemjongere en ouders die incapabel zijn is de meest humane manier om er over een aantal jaren vanaf te zijn.

Michel
Mijn zegen heb je :evil:
Tomaz schreef:Bij dit soort berichten denk ik steeds aan de mensen die toestemming hebben gegeven om dat project te ondernemen. Die zouden van mij best eens op hun verantwoordelijkheden en de gevolgen daarvan gewezen mogen worden.
Helemaal mee eens. Gewoon een of andere geitewollensok die even een "goed idee" heeft. Man, man....je ziet het gebeuren :evil: Iedereen weet dat het niet gaat werken en toch doorzetten :? Ik snap niet hoe je het in je botte harses haalt :roll:

Michel P

Bericht door Michel P » 08 jun 2007, 22:22

@Niels,

Zowel in de asiel industrie als bij de linkse politieke partijen leeft het waan idee van de multicul samenleven, en dat dit een verrijking is. Zelf verrijking voor de mensen die in die industrie werken ja, dat wel. Ook komen dit soort laten we ze dood knuffelen projecten allemaal uit linkse hoek. Het motto is meestal dat die mensen slachtoffer zijn van het systeem, en daarom hebben ze heel veel rechten, maar het woord plichten kent men niet. Men blijft maar hameren op het behoud van de eigen cultuur, terwijl dit in veel gevallen haaks staat op alles waarvoor we in NL gestreden hebben. Bijvoorbeeld de gelijkheid van mannen en vrouwen. Zie de drama's rond de Westermoskee en het gedrag van de gemeente Amsterdam, waar simpelweg teveel voor de grond word betaald, om MG even te matsen. Even geld van de burger, belastingbetaler van Amsterdam verkwanselen. Met een referendum over dit onderwerp zou dat nooit zijn gebeurd. De linkse politiek is zo ziek dat men zelfs een ex-moslim uit de eigen partij die opkomt voor de mede ex-moslim verzoekt zijn toon te matigen, i.p.v. deze te steunen, en de leden welke haat mails aan hem hebben gestuurd, per direkt uit de partij schoppen en aangifte te doen. Slechts een aantal voorbeelden van wat er recent speelt. De PVDA doet alles voor de stem, en nu ze regeren is het Sinterklaas spelen begonnen. Mevrouw Vogelaar gaat de multicul opnieuw promoten als het mooiste wat er is.

De linkse politiek is zo ziek, dat als je naar de geschiedenis van de PVDA kijkt dat er nog amper enig raakvlak is t.o.v. van het hedendaagse beleid. Ze hadden zich 30 jaar geleden wegens succes moeten opheffen.

Ik zou de harde cijfers rond de multicul wel eens willen zien. Bruto nationaal product van de allochtonen. Ik denk zelf dat deze groep zwaar negatief scoort. De toegevoegde waarde is dus negatief, en dat is niet alleen op financieel gebied!

Deze groep kun je alleen in het gareel krijgen door het softe gedrag af te schaffen, de grenzen te sluiten voor kansloze gelukzoekers, en alleen zoals bijvoorbeel Canada selectief openen voor mensen die wat toe te voegen hebben. Verder zijn politieke vluchtelingen van harte welkom, mits zij hun papieren niet hebben vernietigd, en ze bereid zijn weer terug te gaan als de politieke situatie dat in het land van herkomst weer toelaat.

Verder zouden harde opvoedingskampen voor de ontspoorde jeugd waar tegelijkertijd een vak word geleerd, met spoed dienen te worden opgezet.

Michel

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 08 jun 2007, 22:28

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Dit is niet op te lossen met diplomatiek gewauwel...
Dit vraagt om echte maatregelen, geen gezever.

Het gaat hier nu (toevallig?) over allochtone jongeren, maar ik vind dat tegen elke vandaal of crimineel (geel, bruin, zwart, groen, paars of blauw) keihard opgetreden dient te worden.
Eerste keer: waarschuwing/'normale' straf (afhankelijk van delict).
Tweede keer: je bent aan de beurt, en flink ook!

Tomaz

Bericht door Tomaz » 08 jun 2007, 23:19

Wim te Riet schreef:Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Het gaat hier nu (toevallig?) over allochtone jongeren, maar ik vind dat tegen elke vandaal of crimineel (geel, bruin, zwart, groen, paars of blauw) keihard opgetreden dient te worden.
Ben het helemaal met je eens.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 09 jun 2007, 01:57

@Michel; Ik kan me echt voor een aanzienlijk deel vinden in je betoog maar multiculti shit, asielzoekers en probleemjongeren zijn een gegeven in de maatschappij of we het nu wel of niet leuk vinden. Hoe we daar mee om dienen te gaan en c.q. te verbeteren is zowel de taak van de rechtse als linkse politiek. Wijzen naar links zodra er wat voorvalt vind ik dan niet helemaal correct :wink:
Wim te Riet schreef:Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

amen :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2007, 09:52

@Niels,

Probleem is alleen dat de reisjes en pamperen oplossingen op kosten van de belastingbetaler allemaal bij links vandaan komen. Ook het promoten van de verrijking van de multiculturele samenleven als een godsgeschenk, zonder mitsen en maren komt uit die hoek. Wat mij hier vooral heel erg aan stoort is dat de goeden onder de kwaden dienen te lijden. Dat als je maar genoeg ellende voor jan en alleman veroorzaakt de geldkraan open gaat. Ofwel het negatieve gedrag word geconditioneerd. Juist door ze als zielig neer te zetten en te pamperen die je precies wat niet goed is. Ze zijn vanuit hun cultuur die ze willen en mogen behouden van links een harde hand gewend.

Verder ben ik groot tegenstander van het geloof, en al helemaal in een geloof dat anderen welke dit geloof niet aanhangen als minder zien. Niet iets van deze tijd!

Prettig weekend, ik ga naar de 24H :-)

Michel

Plaats reactie