Eric Z schreef:Mijn 330i zit op 1510kg

Ding wordt alweer aardig fris zo Knot!
Eric Z schreef:Mijn 330i zit op 1510kg
Eric Z schreef:Mijn 330i zit op 1510kg, is een handbak iets lichter?
Vanmiddag nog een MTB achterin gehad, netjes met een zeil eronder, scheelt weer stofzuigen
Rijklaar staat op 1610kg944-20v schreef:Eric Z schreef:Mijn 330i zit op 1510kgmijn 5-serie is maar 50 kg zwaarder!
Hoe minder gewicht hoe beter natuurlijk, fijne kar voor op de snelweg maar op de bochtige wegen word je zoek gereden door potente hatchback's. Maar rij over het algemeen rustig met de auto, af en toe ff lekker een stukje snelweg knallen, bochtige wegen doe ik liever op de motor.GTRene schreef:en ja 1510 scheelt 200 kg, dat merk je wel qua verschil en toch zal zo'n kar ook vrij vlot/goed aan voelen met zo'n motor denk ik.
In de Z3 sowieso, het zal helemaal leuk zijn in een E30 die iets van 1060 kg wegen
RDW website zegt 1560 kg (ledig 1460)Eric Z schreef:Rijklaar staat op 1610kg.
Hehe, daar valt altijd over te praten, alleen mag je er dan niks meer in vervoeren van meHans R schreef:Maak hem nou niet te mooi straks wil ik hem weer terug...
oh das ook een goeie, nooit gedacht het voor zoiets te gebruiken, deed het wel eens met kleine stukjes, bv als ik ergens een stukje plastic vanaf moest zagen of vervormen, dan ff glad schuren en dan ff iets met een brandertje erop en werd dan weer mooi donkerPeric schreef:Je kunt proberen die delen achter op de stoel te doen met een föhn. Wil nog wel 's helpen op plastic wat verkleurd is. Als je lang genoeg de föhn op 1 plek houdt zie je het verkleuren. Niet té lang natuurlijk, want dan smelt 't..
Probeer eerst 's een stukje onderop..
Doe zo ook wel 's bumpers die grijs zijn..
Heel herkenbaar. Maar die dag eraan besteden doe ik ook niet heel vaak...Luco schreef:MANMAN wat blinkt dat ding, ik neem niet eens meer de mopeite om te proberen hem swinters schoon te houden, is dweilen met de kraan open hier in het boerenland, ergens in maart weer een dag aan besteden
ik veeg alleen de nummerplaat achter af en toe schoon en de koplampen.
Spuitbus matzwarte verf. Werkt perfect.Michel325i schreef:Ff off topic maar wel in dit kader, een verkleurde hoedenplank. Zwart naar het paarse door de zon, hoe terug mooi origineel zwart?