Zo af en toe keek ik wel eens rond op het forum maar vond het tijd om eens een tropic over mijn auto aan te maken!
Om te beginnen:
mijn naam is Roy woon in hattem (Zwolle).
Ik werk als automonteur bij een Toyota Dealer.
mijn liefde voor autosport is begonnen toen ik een jaar als monteur voor het deltion rally team heb gewerkt aan de Mitsubishi Evo X van Kevin kooijman, dat jaar zijn we 2e algemeen geworden in het nederlands rally kampioenschap! Daarna ben ik overgegaan als monteur op het circuit bij Johan Kraan Motorsports en dan daar nog steeds bijna elke race werkzaam met veel plezier!
Door het veel op het circuit zijn wou ik natuurlijk zelf ook gaan rijden!
De aller eerste meters heb ik op TT Assen gemaakt in een Peugeot 106 rallye 1.3.
Na die tijd heb ik nog een curcus gedaan bij johan kraan in een aygo en daar veel geleerd!
daarna ben ik begonnen trackdays te rijden in mijn eigen auto (die tijd nog een Toyota starlet).
Veel plezier gehad en veel geleerd in deze auto!
hier wat foto's:
na een poosje een nieuwe auto gekocht met wat meer pit!
Een Toyota Yaris Tsport 1.5
Op het circuit ben ik zeer te vreden over deze auto! goede wegligging en stuk meer vermogen de bocht uit! Op dit moment is er nog niet super veel aan veranderd
-cold air intake
-EBC Yellow en green stuff remblokken
-verlagings veren
-ander uitlaat systeem
-sparco pro-adv kuipstoel met 5 punts gordel.
-Toyo R888 semi slicks
de Meeste trackdays rij ik via Vrijrijden.nl
hier wat foto:
Trackday voor de super car challenge
Ondertussen ook mijn race licentie gehaald!
eerste kleding stukken gehaald
-sparco helm
-sparco handschoenen
- OMP schoenen
Waarschijnlijk ga ik dit jaar een paar wedstrijden rijden! maar niet met eigen auto
Voor wat onboard video's kijk op mijn youtube kanaal!
https://www.youtube.com/channel/UCU4Gxj ... XDs5LX10ZA" onclick="window.open(this.href);return false;