Robin schreef:Happy Ending van 2015 René?GTRene schreef:was net nog ff bij de dealer wat rubber pluggen ophalen,
Goed dat ik de koffie net op heb, anders een ander scherm moeten kopen........

Robin schreef:Happy Ending van 2015 René?GTRene schreef:was net nog ff bij de dealer wat rubber pluggen ophalen,
Massa 1M = M2 ongeveer toch?Macboy schreef:![]()
Met "beter" bedoelde ik inderdaad gewoon nieuwer en frisser Robin. De rest is subjectief - behalve het hogere gewicht, das gewoon jammer maar onvermijdelijk.
Joop schreef:Daar zul je waarschijnlijk de facelift van de 2er voor moeten afwachten. LED is op de 1er ook pas vanaf de LCI-versie leverbaar.
Kan me vergissen maar dit ziet er toch echt uit als LED?romo schreef:
Ook te boeken dan als DF huurauto Peter?Peter Tunissen schreef:Ik heb een paar maanden terug een aantal rondjes Ring in een M235i gereden en dat vond ik toen echt een fantastisch goede auto. Snel (met een 100% standaard auto een E46 M3 CSL op semi's en kunnen volgen is indrukwekkend, foolproof, en gewoon erg leuk om te rijden). Het enige nadeel vond ik dat je zoveel versnellingen hebt (8), dat je af en toe niet meer weet in welke versnelling je rijdt, 6 of 7 was ook wel prima geweest, nu lijkt het meer een gimmick zodat je kunt blijven schakelen.
In april wordt de M2 op Zandvoort geïntroduceerd en daar wil ik wel graag bij zijn, want hij staat wel op mijn shortlist.
Dat is dan een automaat, ReneGTRene schreef:cool, en idd 8 versnellingen![]()
voor mij was het al wennen om van 5 naar 6 versnellingen te gaan, laat staan 8
ja dat scheelt wel, kan je autom zetten of flipperen en kijk je naar het schermpje in welke versnelling die nu weer staatArthur schreef:Dat is dan een automaat, ReneGTRene schreef:cool, en idd 8 versnellingen![]()
voor mij was het al wennen om van 5 naar 6 versnellingen te gaan, laat staan 8
Yep...MarkS schreef:Ook te boeken dan als DF huurauto Peter?Peter Tunissen schreef:Ik heb een paar maanden terug een aantal rondjes Ring in een M235i gereden en dat vond ik toen echt een fantastisch goede auto. Snel (met een 100% standaard auto een E46 M3 CSL op semi's en kunnen volgen is indrukwekkend, foolproof, en gewoon erg leuk om te rijden). Het enige nadeel vond ik dat je zoveel versnellingen hebt (8), dat je af en toe niet meer weet in welke versnelling je rijdt, 6 of 7 was ook wel prima geweest, nu lijkt het meer een gimmick zodat je kunt blijven schakelen.
In april wordt de M2 op Zandvoort geïntroduceerd en daar wil ik wel graag bij zijn, want hij staat wel op mijn shortlist.
Joy schreef:Toch zijn het naar mijn gevoel teveel verzetten, ook voor een automaat. Het ding schakelt zoveel dat het wat onrust geeft. In een F30 voel je toch kleine schokjes en merkte ik dat ik er een beetje een weeïg gevoel in de maag van kreeg.
Ook mis je de mogelijkheid om de motor in 1 versnelling op de koppelgolf te kunnen laten trekken. Gek genoeg nu we juist turbomotoren hebben met veel trekkracht krijgen we zoveel meer versnellingen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], m@rco, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 6 gasten