Het zit namelijk zo. Ik heb drie maanden geleden een keuken gekocht bij Immokeukens te Amsterdam. Nu blijken het helaas verschrikkelijke oplichters te zijn.
- Ik heb nog steeds geen keuken, ze hebben mij met kerst in de bende achter gelaten.
- Ik krijg verkeerde goedkope spullen geleverd die ik volgens Immokeukens maar moet accepteren omdat alles uit dezelfde fabriek zou komen.

- In mijn eigen huis staan ze mij te intimideren met drie man en proberen mij nog even 700,- lichter te maken.
- Ze laten mij gewoon een hele dag vanaf 7.30 wachten zonder afbericht van de gemaakte afspraak. Niemand is bereikbaar en ik word weggedruk. Geen reactie op app, sms of mail....

Dit zijn nog maar een paar puntjes maar na wat onderzoek blijken er veel meer gedupeerde klanten te zijn. Tot op de dag van vandaag laten ze het afweten en heb ik nog niet eens een net telefoontje gehad met uitleg of excuses. Alleen een slappe reactie op mijn fb bericht. Inmiddels heb ik wel een advocaat ingeschakeld.
Een uitgebreid verslag met ook de reactie van die oplichters vind je hier: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... to_comment" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel grappig is dat je op hun fb pagina, je beoordeling over dit bedrijf achter kunt laten. Dus wie zich geroepen voelt om dit bedrijf te beoordelen...dat kan. Peter ging jullie al voor. Ik trouwens ook natuurlijk.

Verder ben ik wel benieuwd of iemand ervaring heeft met dit bedrijf?