soms kun je ze bv goed warm/heet remmen op een nette manier en als je dan geluk hebt krijg je ze weer recht

maar heb ej wellicht al geprobeerd.
nu met nieuw/vers ist in elk geval weer goed, kun je mooi mee aan het zoeken komen.
Knot schreef:Ach, ik had bij de E36 de blokken achter helemaal kaal geremd, krassen en groeven zaten in de schijven. Men verklaarde me voor gek dat ik daar nieuwe Hawk HPplus op monteerde, nu paar ritjes Papenburg en stuk of 100 handrems, 20 donuts en 10 burnouts later zijn die schijven zo glad als mn eigen kop, niks aan t handje.
Knot schreef:Ach, ik had bij de E36 de blokken achter helemaal kaal geremd, krassen en groeven zaten in de schijven. Men verklaarde me voor gek dat ik daar nieuwe Hawk HPplus op monteerde, nu paar ritjes Papenburg en stuk of 100 handrems, 20 donuts en 10 burnouts later zijn die schijven zo glad als mn eigen kop, niks aan t handje.
dvh schreef:Heerlijke auto zo'n e60/1
Als zo'n sensor echt helemaal naar zijn grootje is dan zie je dat met uitlezen wel ja. Bijvoorbeeld falende krukas of nokkenas sensoren. Maar in de beginfase lang niet altijd.Als een auto niet mooi loopt zonder echt aantoonbare reden dan zoek ik het ook in het vacuüm -en aanzuig traject. Indien de motor consequent is met problemen tussen warm en koud zou ik het eerst zoeken in de temperatuur voelers die de ECU aansturen. Wil in z'n algemeenheid ook nog wel eens voor problemen zorgen alleen durf ik niet te zeggen of je dat bij een modernere BMW dan ook uit moet kunnen lezen.
Net zo oud als de auto dus dik 11 jaar. Het leek mij echter nogal onwaarschijnlijk dat de bobines van drie verschillende cilinders er tegelijkertijd mee ophouden?Hoe oud zijn de bobines?
Zal ik even proberen ja. Ben op dit moment de laatste hand aan het leggen aan mijn Porsche 944(-20v), daarna kan de E60 de garage in.Vacuum is relatief makkelijk te traceren met een bus remmenreiniger.
Als je ergens een lek hebt dat hoor je dat meteen.
Hoe werkt dit precies? Gewoon rondsprayen en kijken/ luisteren waar de lucht opgezogen wordt?Martin van der Zwaard schreef:Vacuum is relatief makkelijk te traceren met een bus remmenreiniger.
Als je ergens een lek hebt dat hoor je dat meteen.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Bjeffindividual, Cazzo46, Godspeed, Hans44, jvb, Mark, nickdoesburg, Robbert92, SlowCo en 10 gasten