Zekers!! Als hij maar aan de eisen voldoet. De A7 op de foto voldoet aan de criteria: ontzettend dik!! Ze hebben bij RIJT altijd dikke auto's. Maar een dikke km stand en dikke prijzen.JP schreef:Audi A7 soms ?
@sitechris: nee helaas.
Zekers!! Als hij maar aan de eisen voldoet. De A7 op de foto voldoet aan de criteria: ontzettend dik!! Ze hebben bij RIJT altijd dikke auto's. Maar een dikke km stand en dikke prijzen.JP schreef:Audi A7 soms ?
Die rijd pa nou ipv de a5. Veuuuul beter!JP schreef:Audi A7 soms ?
1000 Euro marge? Dat vind ik dan weer niet echt veel... Dan moet je hem nog poetsen, foto's maken, plaats maken in de showroom, komen er 3 bandenschoppers voordat je hem eindelijk een keer verkoopt. En dan moet je er ook nog garantie op geven.Luca schreef: Mijn vorige A4 en de scenic van mijn vrouw stonden na inruil voor 1000,- euro meer bij de dealer te koop alwaar ik de BMW heb gekocht. Zie ik dat, dan heb ik het idee dat ik het goed heb gedaan. Ze hebben verdiend aan de BMW en zullen mogelijk ook verdienen aan de Audi en Renault.
Speelt absoluut niet mee. Voor de FIAT moest 3 uur heen en weer rijden om hem op te halen. Dealer wist dat ik niet meer terug zou komen.Martin van der Zwaard schreef:Die hopen dat je terug gaat komen voor je onderhoud.
Ff wat anders, denk je genoeg ruimte te hebben in een S60 en een 3-er sedan? De 3-er is volgens mij zelfs nog iets ruimer dan een S60. Ik vond een V60 al aan de krappe kant...Luca schreef:Blijkbaar zijn er dealers die het daar wel voor doen.![]()
Ervaringen met een Audi, FIAT en Seat dealer. Inruil was bijna gelijk aan de uiteindelijk verkoopprijs Vd dealer.
Serieus....al die moeite nemen en dan nog overleggen met je vrouw? Is het niet handiger om het andersom te doen?Luca schreef:Nu nog mijn vrouw overtuigen.
Martin van der Zwaard schreef:Serieus....al die moeite nemen en dan nog overleggen met je vrouw? Is het niet handiger om het andersom te doen?Luca schreef:Nu nog mijn vrouw overtuigen.
Er is een leuke spreuk voor;
Eerst geld tellen.
Dan je vrouw vertellen.
Daarna pas mij bellen.