Het is dan zeker geen nette oplossing, maar had je een andere keuze ??
Ik denk het niet, het is goed gegaan dus dan beter even achteruit en nokken dan met gevaar voor eigen leven op de strook te staan.
Niet meer aan denken, goede keuze geweest

Ik was wel zo slim om de auto heel snel te keren (wat op dat monment kon omdat al het verkeer muurvast stond) en met de neus tegen het verkeer in op de vluchtstrook met alarmlichten aan te gaan rijden.Remy schreef:Top gehandeld rico. Lekker belangrijk wat het overige verkeer ervan vindt. Paar honderd meter achteruit over de vluchtstrook..... Who cares. Waar kun je je druk om maken, moet vaker gebeuren in Nederland. Maar nee hoor, regels zijn regels, en als we ons daar niet aan houden.....
Kijk als je dit nou in Duitsland zou doen oke, daar is de situatie net even anders. Maar met de trekker-snelheid waar we in Nederland mee rijden.....
Rico v Velzen schreef: Fabian dat was nou net het punt voor mij. Ik wilde dit ook doen, maar er vlogen allemaal auto's de snelweg op met 70/80 die geen weet van die file hadden werd zelfs even chaotisch tijdens het invoegen.. mensen slingerde van de invoegstrook naar de vluchtstrook en weer terug.. ik durfde daar echt niet te gaan staan. Als het nou 500 meter verderop was en iedereen al lang en breed was ingevoegd dan had ik dat gewoon gedaan.