Neehoor, ik ben er ook nogRico v Velzen schreef: Tompietompiedom.. Kijk dat zijn uitspraken van een kenner. Gelukkig overleef je deze uitspraken hiero....ergens anders zou je moeten rennen voor je leven...

Dat blijft in mijn geval altijd lastig, probeer toch een knappe leaser te rijden (anders had ik een corsa 1.7cdti sport van 21k moeten bestellen ofzo, past ook een trekhaak op om de motor naar circuit te rijden) maar wil er soms toch weer wat naast... ik kan niet kiezen denk.Tom schreef: Moet er alleen iets naast hebben, das het enige
Missen, mwoahh, zoals een boer de kiespijn mist. Maw ik mis het dus niet echt. Ik lees hier af en toe mee en moet dan op bepaalde momenten echt moeite doen om me in te houden als ik wat steekjes onder water lees naar gummen, gegeven in de vorm van "wat zijn wij hier toch lekker bezig en wat hebben dat gerel van daar toch lekker niet hier", terwijl jezelf natuurlijk relkoning bij uitstek was in een recent verleden. No hard feelings, maar dan wint het rechtvaardigheidsgevoel het toch bij mij.Rico v Velzen schreef:Heej GJ volgens mij mis jij het wel een beetje héDat rellen. Beetje forum overschrijdende relletjes opzoeken.. boefje
GJ schreef:Missen, mwoahh, zoals een boer de kiespijn mist. Maw ik mis het dus niet echt. Ik lees hier af en toe mee en moet dan op bepaalde momenten echt moeite doen om me in te houden als ik wat steekjes onder water lees naar gummen, gegeven in de vorm van "wat zijn wij hier toch lekker bezig en wat hebben dat gerel van daar toch lekker niet hier", terwijl jezelf natuurlijk relkoning bij uitstek was in een recent verleden. No hard feelings, maar dan wint het rechtvaardigheidsgevoel het toch bij mij.Rico v Velzen schreef:Heej GJ volgens mij mis jij het wel een beetje héDat rellen. Beetje forum overschrijdende relletjes opzoeken.. boefje
Groet
GJ
Rico v Velzen schreef:GJ schreef:Missen, mwoahh, zoals een boer de kiespijn mist. Maw ik mis het dus niet echt. Ik lees hier af en toe mee en moet dan op bepaalde momenten echt moeite doen om me in te houden als ik wat steekjes onder water lees naar gummen, gegeven in de vorm van "wat zijn wij hier toch lekker bezig en wat hebben dat gerel van daar toch lekker niet hier", terwijl jezelf natuurlijk relkoning bij uitstek was in een recent verleden. No hard feelings, maar dan wint het rechtvaardigheidsgevoel het toch bij mij.Rico v Velzen schreef:Heej GJ volgens mij mis jij het wel een beetje héDat rellen. Beetje forum overschrijdende relletjes opzoeken.. boefje
Groet
GJ
Heej GJ niet zo bescheiden zijn hoor, kijk net even in de stats en dan ben je toch een hele trouwe bezoeker. je staat in de top 25 van de 2500 unieke bezoekers die Driving fun tot nu hebben bezocht.
Dus schroom niet om wat tegengas te geven
dat ligt er maar net aanKnot schreef:sale and leaseback.. krijg je dan geen laag bedrag voor je auto bij de verkoop???
GJ Ik heb hier jou cijfertjes sinds 1 februariGJ schreef:
Dat is dan vrij triest. Ik post hier nl. vrijwel niet (zal nu op iets meer dan 10 posts ziten) em ik kijk zo eens in de twee à drie dagen eens wat hier zoal gebeurd. Als ik daarmee in de top 20 of 25 kom te staan, nou dan heb je weinig fanatieke bezoekers.
Groet
GJ
Hoor me niet verkeerd hoor, er zijn ook "normale" mensen die begrijpen hoe zaken werken.GJ schreef:
Fabian, dan ben ik kennelijk echt een atypische leaser. Ik klaag eigenlijk nooit, bestellingen gaan altijd easy, reparaties ook. Het is hun auto dus zij zijn de baas.
Groet
GJ
Rico, ik ben een absolyte noob op digi-gebied, maar ik kan je verzejeren dat ik geen 3143 pagina's heb zitten bekijken op DF., serieus niet, want dan had ik gen tijd meer gehad om te werken of te gummen, hetgeen ik beide in die tijd wel gedan heb.Rico v Velzen schreef:GJ Ik heb hier jou cijfertjes sinds 1 februariGJ schreef:
Dat is dan vrij triest. Ik post hier nl. vrijwel niet (zal nu op iets meer dan 10 posts ziten) em ik kijk zo eens in de twee à drie dagen eens wat hier zoal gebeurd. Als ik daarmee in de top 20 of 25 kom te staan, nou dan heb je weinig fanatieke bezoekers.
Groet
GJ
pagina-hits-bytes
3140 5430 93.88 MB februari
1433 2237 76.93 MB maart
totaal
4573 7666 170.81 MB
zijn toch hele nette bezoekers aantallen hoor, man ik ben trots op je
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten