POLL: McLaren vs Porsche vs Ferrari
- Hielke
Re: POLL: McLaren vs Porsche vs Ferrari
Welke?
De Ferrari natuurlijk.
De Ferrari natuurlijk.
- Riceaux
@MarkS: klopt!
Filmpje van de ronde van de P1 op de Trofeo banden staat ook online voor de liefhebber.

Filmpje van de ronde van de P1 op de Trofeo banden staat ook online voor de liefhebber.
- Macboy
Mooi draadje en leuke enthousiaste reacties. Toch wel erg overtuigende overwinning voor de P1 tot zover. Waarbij een aantal Ferrari kiezers nog twijfelden om de P1 te kiezen.
-
Bij normale reviews heb je altijd wel een duidelijke voor- en afkeur. Dat heb ik nu niet... alledrie gewoon ontzettend mooie en gave auto's. Bij geen van drieën denk ik 'dat is niet mijn ding'.
De Ferrari zou ik op één zetten, qua emotie/merk/looks scoort die bij mij net wat beter. De P1 denk ik op de tweede plek en de Porsche op drie. Maar onderling zou ik ze ook kunnen wisselen, Ferrari<>McLaren of McLaren<>Porsche. Ofzo. Ligt zo dicht bij elkaar.
De Ferrari zou ik op één zetten, qua emotie/merk/looks scoort die bij mij net wat beter. De P1 denk ik op de tweede plek en de Porsche op drie. Maar onderling zou ik ze ook kunnen wisselen, Ferrari<>McLaren of McLaren<>Porsche. Ofzo. Ligt zo dicht bij elkaar.
- Dennis Cavallino
Doe mij die Ferrari maar, maar dan wel in Modena blauw. En een blauwe of gele contactsleutel. Dat rood is echt te lelijk.
Tot zover mijn bijdrage.
Filmpje is gewoon dikke pret. Maakt mij niet uit als ze een duidelijke winnaar hadden gekozen. De winnaar is de kijker thuis.

Tot zover mijn bijdrage.

Filmpje is gewoon dikke pret. Maakt mij niet uit als ze een duidelijke winnaar hadden gekozen. De winnaar is de kijker thuis.

- Downforce Hans
Voor mij was het duidelijk eerst de Ferrari maar ik begin zo langzamerhand toch de Mac steeds gaver te vinden ondanks het magistrale geluid van de 12 cilinder.
Dat gesis van de Mac vind ik dan toch weer minder, doet me een beetje denken aan mij Subaru van 8 jaar terug.
De plaats van de uitlaten vind ik bij de Porsche wel helemaal te gek.
Grtz,Hanz06
Dat gesis van de Mac vind ik dan toch weer minder, doet me een beetje denken aan mij Subaru van 8 jaar terug.
De plaats van de uitlaten vind ik bij de Porsche wel helemaal te gek.
Grtz,Hanz06
- EmielS60
Verschrikkelijk gave track is Portimão zeg. Die hoogteverschillen, helemaal super.
Mijn favoriet is de P1.
Mijn favoriet is de P1.
- Joy
Een Porsche 918 vs een Nissan GTR 1.200 pk.
- frank de jonge
P1 hiero. Zou helemaal een topper zijn als het een 3 zits was zoals de F1. Ideale gezinskar (als je maar 1 kind hebt)
1: McLaren P1
2: LaFerrari
3: Porsche 918
1: McLaren P1
2: LaFerrari
3: Porsche 918
- Joy
En weer een filmpje maar nu een dragrace van alle modellen op een landingsbaan.
- MarkS
Vreemd filmpje. Volgens de statistieken aan het einde van het filmpje is de 918 spyder tot 60 en tot 100 by far de snelste van de 3. Daarna tot 150 (Nb: =mph!) komt de P1 pas op gelijke hoogte. Die cijfers lijken me ook reëel en dit beeld zie je ook terug in andere shootouts. Kijk dan eens naar het filmpje. 

- Joy
Meerdere runs, de Porsche zie je in verschillende shots vlotter of langzamer reageren bij de start.
- GTRene
lijkt idd raar, maar ze kijken naar de meters die in alle auto's zitten, niet zo naar wie de beste reactie heeft, dat is wel wat verwarrend van hetgeen je ziet en dan het verhaal hoort.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuk hoor. Skitterend apparaatje. Doei P1(wel fan van, laat dat duidelijk zijn, Macca is heel goed bezig)
Waarschijnlijk repost (ook in Engels forum?), maar mag hier wel toch?
Waarschijnlijk repost (ook in Engels forum?), maar mag hier wel toch?
- GTRene
als je geld zat hebt, lijkt me dat een leuke trackday toy
wel jammer van dat dashboard, persoonlijk zou ik liever wat ronde klokken zien en een wat meer classic feel dash zeg maar.
verder wel gaaf natuurlijk, al zou het mooi zijn dat al die auto's met dezelfde ofwel de beste sticky tires mochten rijden en op dezelfde dag, immers de verschillen lijken klein.
dan doen die veel zwaardere auto's (en ja ook met veel meer vermogen) het toch best goed.

wel jammer van dat dashboard, persoonlijk zou ik liever wat ronde klokken zien en een wat meer classic feel dash zeg maar.
verder wel gaaf natuurlijk, al zou het mooi zijn dat al die auto's met dezelfde ofwel de beste sticky tires mochten rijden en op dezelfde dag, immers de verschillen lijken klein.
dan doen die veel zwaardere auto's (en ja ook met veel meer vermogen) het toch best goed.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zo ik begreep op 't circuit hierboven, Anglesey, was de P1 ook voorzien van stickiest rubber ook.
?
?